Malacka és a késés

2014. január 9., csütörtök

Van ez a Munkaügyek - IrReality Show az M1-en, amit már régesrég említettem, szeretem, mivel az amcsi komédiákon sem nevetek túl sokat, mint a HIMYM, meg társai, és ezen sem, nekem a kettő közti szintkülönbség sem tűnik fel, persze azt leszámítva, hogy ennek a szaga az magyar.

A lényeg, hogy karácsony után, pontosabban 29-én megint kitettek egy számot, ami a főcímdaluk szerzőjétől, a Malacka és a tahó nevű formációtól származik, és ami a lényeg ebben a lényegben, hogy azt még én engedtem szabadjára jutyubon, és noha a dalhoz semmi közöm, mégis jó látni viszont a fészbuk oldalukon.

Emlékszem, még Bench küldte át a zenét, mert szerette volna több, mint 4 éve (jézusom) betenni a blogjába, de nem találta meg a neten, én pedig kicsit megkésve, augusztusban felraktam.

A képet meg még Csillagszemű rajzolta msn-en, fogggalmam sincs, hogy néztem én malacnak ezt a bárányt.





Meg igazából azt is fura látni, hogy noha borzasztóan ritkán töltök fel valami videót, és akkoris inkább csak zenét, amiről már leszoktam, a legutolsó is az a South Park jelenet, még mindig látom a citromailemnél (amit nem tudom, miért nézek még mindig, csak a hírleveleket kapom, amik egyáltalán nem érdekelnek), hogy feliratkoznak a csatornára.

Nyilván azt a 164-es számot elnézve ugyanolyan rendszerességgel iratkoznak is le, de arról meg nem kapok ímélt, szóval... mit szóval, nincs szóval. Írással.

Haha, mert ez egy blog, és én gépelek, érted? BWHAWHAWHAWHAWHWAAWAW! NINCS JOBB DOLGOD?



( nameg tudom, hogy január ((majdnem márciust írtam)) 9 van, sok dologról szeretnék írni mindig, de vagy nem vagyok gépnél, vagy nincs kedvem megfogalmazni, aztán van, hogy egy történést hetekkel a megtörténte után jegyzek be, mint például a bácsi megállítós párbeszédet, ami minimum egy hónapja történt )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget