gagkqwpogkagköü3

2014. január 26., vasárnap

Ülök, ha megunom, lefekszem, fekszem, gondolkozok, ha szerencsém van, alszok, ha megunok aludni, ülök, unalmassá válik, fekszem, elalszom, felkelek, gondolkozok, ülök, alszom, fekszem, próbálok, sokan voltak, sokan, egy sem most így, mert teher, mert már nem úgy, rohadt senkiháziak, utolsó férgek mind, mind, mind, hánynom kell, kihányom, kihányom őket, kihányok mindent, elboldogulok egymagam, csak idő kell, egy nap, két nap, egy pár év, évtized, és majdcsak, elboldogulok, csak kell az idő, az időidőidő, mert az segít, segít a faszt, nem teszi, senkin, barátok, segítők, nem barátság, haszon, haszonállatok, senkinek sem barátság, senkinek sem szeretet, senkinek sem fontosság, csak a haszon és a haszon, csak az egyedüllét félelme, csak a rettegés, ha nem lenne, barátság sem, szeretet sem, fontosság sem, szavak, leírt szavak, nincs önzetlen, nincs jó, nincs kedves, jó lelkiismeretet akaró, jóságot fitogtató, önző van, létezik, soksok. Emberek, akik hatással vannak rám, ránk, rátok, rájuk, emberek, akik hatással vannak a rám hatással lévő emberekre, emberek elveszik a másik embert, kell nekik, ők akarják, emberek csakúgy belelépnek életekbe, kilépnek, megszokjuk, eltűnnek, hiányoznak, hiányzik maga az ember, hiányzik maga az eltöltött idő, ember hiányzik, vagy támasz, barát kell, vagy ember, rám is hatással voltak ők, én is hatással voltam emberekre, jöttek, nevettünk, mentek, jött egy új, nevettünk, elment, boldogulnék már egyedül, mindig jön, aki jön, és nevet, és elmegy, mindig jön, aki kizökkent, én már boldogulnék egyedül, rosszabb, rosszabb, minden új után csak nehezebb, csak hosszadalmasabb, csak fájdalmasabb, ha tudná, ő, ha tudná ő, és ha ő is, Csillagszemű, Zsani, Pallós, hatással énrám, a többi jött, a többi ment, a többi csak holmi nyomorult hajléktalan volt, ők is jöttek, ők is mentek, ki így, ki úgy, ki és miképp, nem érdekel már, nem érdekel, hogy akkor mi, hogy miért, hogy azt ott, kusskusskuss, és fogd be, és miegyebek, mindenki csakúgy feküdnöm kéne, aludnom egy kicsit, meguntam ülni, meggyújtottam a szakállam, mert meguntam feküdni és ülni egyszerre, meggyúlt, elólt, meggyúlt, elólt, fájt, pirosodott, még utoljára láng, elól, ki a hóra, havat a pofára, sípolt a fül hirtelen, takarodj el oda, és ne is gyere többet vissza, mindannyian, jött-mentek, csak a hányás, csak az ártás, csak az, amit tud adni egy másik egy másiknak, nem érdekel már, nem érdekel még, nem érdekel most, nekem nem kell olyan, aki szól hozzám, nekem olyan kell, aki üvölt, nem kell a segítség, nem kell a kaparás, nem kell a lelkiduma, nem kell a jótakarás, csak a hülyeség, csak a figyelemelvonás, csak a szórakozás, csak az öröm, és a jókedv, nem kell az sem, egymagam majd megszokom öngaman. 

1 megjegyzés

  1. Imádsz szenvedni, én tudom, de ha ennyire szar, akkor miért akarsz belenyugodni?
    Te mondtad nekem, hogy faszfej vagyok amiért magamtól képtelen voltam kilépni a nyomoromból, erre meg még mindig a saját fosodban hemperegsz a legnagyobb megelégedéssel.
    De ja, nem kell a lelkizős duma, meg semmi, csak na. Ne legyél már ekkora melák barom.
    HODOR

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget