2014. január 20., hétfő

Holnap főváros, ma korán lefekvés. Persze, hogy nem fog menni, befekszem majd az ágyba, elkezdek forogni, és forogni, és forogni, ideges leszek, amiért nem tudok elaludni, arra gondolok, na és akkor, max fáradt leszek, másnap pedig megbánom, amiért nem próbálkoztam tovább az alvással. 

 Tényleg rákéne állnom a 4 órás alvásokra, mert kipihentebb az ember utánuk, mint egy hosszú nyolcas után, csak ahhoz 2x4 óra kéne egy nap, amit nyilván nem tudnék mindig megoldani, olvastam is valahol pár hónapja, hogy márpedig az lenne a jobb módszer, és nem kapcsolódik ide, de a kisgyerekek nem azért nem akarnak aludni éjjel, és vannak tele energiával, mert az óvodában is van kötelező alvás, és ott feltöltődnek? Ami egyébként totál hülye helyen van, mert felkeltünk hétkor, vagy a franc tudja már, és délben már aludni kellett, miért. Soha nem akart senki, feküdtünk ott az ágyakban nagyon kényszeresen, mindenki sorra ment ki wc-re, mert addig sem kellett aludni, én kicsit túloztam, mert kimentem az elején, visszamentem a végén, de úgy az egész alvásnak az oviban nem volt értelme.

Arra nem emlékszem, volt-e pizsama, vagy utcai ruhában feküdtünk le. Mármint ez a kimegyek elején, visszamegyek végén beragadt, főleg, amikor a néni megkérdezte, hát te hol voltál, és mondtam, hogy mosdóban, nagyon figyelhettek ránk egyébként, mindegy, de az óvónő akkor öltöztetett egy lányt. Vagy lehet, hogy csak a pulóvert adta rá? Vagy... nem tudom.

Azt viszont tudom, hogy a ygerekek mindig mondogatták, hogy a porsche milyen jó kocsi, de nekem fogalmam sem volt róla, melyik lehet az, és mindig borsóra gondoltam. 

Meg hogy zászló volt a jelem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget