Külföldi pulóver iskolás virslivel

2014. január 20., hétfő

És ezért nem szabad 5 órával korábban lefeküdni az elmúlt pár naphoz képest, mert a drága agyam úgy fogja fel, hogy ez csak egy kis szundi, és 3-4 óra múlva tökéletesen kipihenten ébredek a hajnal közepén. Már megvolt a játszótér, tettem-vettem, és mire indulnom kéne, úgy, de úgy aludnék majd.

Sikerült úgymondván megnyugtatnom magam a jövőt illetően, jelentkezek most pár szakra pestre is, gödöllőre is, nameg vissza gyöngyösre, ha felvesznek, albérlet kutatás, és próba, mert amin most vagyok azt biztos, nem tudnám befejezni, ez a pénzügy meg a számvitel borzasztóan nem az én világom, nem is tudom, hova gondoltam, nem vagyok az a matekzseni fajta.

Ha pedig nem vesznek fel, pár hónapot, esetleg egy évet lehúzok itthon munkával, majd ha összejön egy alap, keresek külföldön munkát.

Én szeretem ezt az országot, sajnálom az egész múltat, ahogy vergődtünk, és igazából nem is hibáztatom azt a világhírű magyar mentalitást, mert gondoljunk csak bele, tényleg nincs sok dolog, ami miatt rámosolyoghatunk a másikra. Persze jön ide a finn, jön ide a francia, jön ide a német, és mondja, milyen goromba a magyar, majd visszautazik a gazdaságilag jól megálló országába, ahol csak-csak több a lehetőség, pedig mi sem vagyunk kevésbé jobb emberek, mindössze a többi ország, a történelem, a rosszul megválasztott kormányfők szépen sorban kibasztak velünk.

Persze, hogy nem vagyunk vidám nép, ha a többség hónapról-hónapra él.

Azonban tudom, hogy szükségem van egy teljesen más közegre, egy új környezetre, ha felvesznek, és albérlet, akkor ott próbálom meg megtalálni a jót, ha pedig majd külföld, akkor ott.

Persze tudom, hogy külföldön sem lehet jobban félretenni, hogy ott sem leszek gazdag, de ha nélkülözök, jobban, mint itt. Azt meg tudok, elélek én egy évtizedig is virslin meg mustáron, és alszom én 10 fokban is két pulóverben, azzal szerencsére nincs gond.

Max tüdőgyulladást kapok, és meghalok, dehát na, megesik az emberrel.

Ha mégsem halok meg, és lesz egy kis pénzem, akkor meg veszek egy biciklit, és elindulok európába csak azzal.

És ha nem ütnek le, nem ütnek el, és nem késelnek meg sehol, akkor szerintem megölöm magam a végén, mert a franc se akar visszakerülni a mókuskerékbe.

HÁH!

If only he knew about the world without the bullshit and the lies,

We could've saved him.
They could've saved me.

But instead I'm here drowning in my own fucking mind,
And I'll be damned if you're the death of me.




3 megjegyzés

  1. szerintem buta az agyad :D

    VálaszTörlés
  2. milyen szak(ok)ra jelentkezel?

    VálaszTörlés
  3. Szerintem okos az agyam : o


    Egy élelmiszeripari, mert eleve érdekel a téma, és két agrár szak. Osztán majd meglátjuk.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget