Matrica

2014. január 7., kedd

Bácsi megállít az utcán, fülhallgató ki.

-Nehm tudod mefg fi?
-Tessék?
-Nehm tudod mefgig itva a fik?
-Tessék?
-Nehm tudod, medhdig van nyitva a trafik?
-Áh, nem!
-Te is nagyot halló vagy, mint én!
-Nem, csak nem TETSZIK TUDNI BESZÉLNI

Az utolsót persze nem mondtam, ahhoz én túl jóságos vagyok.

Az egyik faluban egy részeg emberke lassította a buszt, mire sikerült megelőzni fél km/h-val, hogy ne csapjuk el, 2 mp múlva csak annyit látok, hogy mamika kilő a járdáról szintén kerékpárral, majd pont a busz előtt vesz egy 180 fokos fordulatot, és elnyakal. Rúgjatok tökön, de rohadt vicces volt. Főleg így a részeg után.

Amikor utcán lányok nagyritkán, nagynagynagyritkán rám mosolyognak, mindig ijedt fejjel nézek vissza, mert tuti csak valami kajamaradék van rajtam, esetleg orron szart egy madár, és nem vettem észre.

Láttam lovakat poncsóban legelni.

Fáj a fejem, szerintem megfogok halni.

Véletlenül kettő csomag rágót vettem, de csak itthon realizáltam.

Álmos vagyok, de ha lefekszem, felkelek éjfélkor, és rábaszok.

Hogy beszélsz

Sehogy

Deazért

I have never felt so fucking great





5 megjegyzés

  1. Én vettem már 3 csomag rágót (realizáltam, hogy 3 csomag) anélkül, hogy észrevettem volna, liköris ízesítésű, amit utálok... Valaki más viszont nagyon örült neki...

    VálaszTörlés
  2. Aó, még dinnyéset sem vennék, csak a mentol, attól nem lesz büdös a pofám :D

    VálaszTörlés
  3. kár, hogy nem mondtad, érdekes lett volna a reakciója.
    én meg ma véletlenül 2 hamburgert vettem. nem fért el a gyomromban úgyhogy lepasszoltam. a rágó mondjuk gazdaságosabb ilyen szempontból.

    VálaszTörlés
  4. De remélem, legalább szép hamburger volt, nem az a mekis/burger kinges kis lepkefing :D

    VálaszTörlés
  5. neeeem, szép termetes, tartalmas és finom is. volt benne pirított hagyma is pedig nem kértem, de nem számoltak fel többet. szerintem összekeverték valaki rendelését az enyémmel [aki ezexerint rosszabbul járt].

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget