Nem éri meg megélni

2014. január 22., szerda

Szóval sétáltam, egészen a gyöngyösi "plázáig", elkezdtem vásárolni ruhákat, a jelenet alá kúszott egy pörgős popszám, próbáltam a felső-nadrág kombókat, kijöttem, két ismeretlen mutatta, hogy jó, vagy rossz, végül nagyon lóbálva a ruhákkal teli szatyrokat jöttem ki, és a magasba ugrottam pont, amikor véget ért a zene.

Nem.

De helyette egy bácsi említette, mennyire nem jó megélni a 84-et, és megreggeliztem egészségtelen dolgokból.

Szóvalhogy egy sétafika után (sétafika, fika, fikás séta) betértem abba a miniplázába, vettem tuct, vettem energiaitalt, mert láttam rajta, hogy limited edisön, és nyári ahogy láttam, szóval vagy jó korán vásároltam meg, vagy jó későn, mindenesetre gondoltam, ha valamit, hát egy limited edisönt aztán nem hagyhatok ki! Szóval lekaptam a polcról, és leültem az épület egyik padján, szembe egy kipakolt, kiadó üzlethelyiséggel. Jobb is, hogy totál üres volt, mert szarabb lett volna akarva-akaratlanul rápillantani az eladóra, aki néz, hogy mi a faszt ülök azon a padon.

Ültem csendben, nyugalomban, és ettem az öltönyömben a tuct. Jött egy bácsi, amikor már a végén jártam, mondta, jó étvágyat, én meg épp teli pofával feleltem, hogy köfönöm.

"-Jól esik?
-Igen!4!4!4
-Akkor jó.. addig jó, míg jól esik az étel. Nekem már semmi nem esik jól, a kaja sem, már 84 éves vagyok, nem éri meg megélni ezt a kort..."

Felbiggyesztettem az ajkam, kidüllesztettem a szemem, és bólogattam elismerősen. Nem tudom igazából, mit várt, helyeseljek? Legyek bölcs? Mondjam, hogy ok. megölöm magam 30 évesen? Csak bólintottam kettőt, és nem folytatta, várta a kis feleségét, aki megjött, majd elköszönt. Tökre feldobta a napom az az élni akarás, az a pozitív hozzáállás, az az örömteli tanács. Viszont sajnáltam szegényt. Tényleg, aranyos kis bácsi volt. Ha megélem, én is kurvára ilyen leszek szerintem.

De azért rendes voltam, megkínáltam őt az utolsó tuccal, nem élt a lehetőséggel.

Láttam már a buszról egy gyöönyörű rendőrnőt, szívesen leszálltam volna, hogy elvegyem a pisztolyát, elkezdjek lövöldözni, majd lehajtsam kicsit a fejem, alulról nézzek rá, és mondjam, "büntess meg, rossz kisfiú vagyok".

Ahhhahaha nem, de tényleg szép volt.

Mivel divat lefotózni a fogyasztásra váró ételt, nem szalasztottam el a lehetőséget, azonban mivel YOLO és SWAG, meg gangsta vagyok, fogyasztás után kaptam lencsevégre.


Plusz mert kurvára unatkoztam, ez sem egy elhanyagolható szempont.

2 megjegyzés

  1. Olyan, mintha az unokatesóm lennél. :D Mármint ne érts félre, csak a stílusod meg ezek a random dolgok, amiket írsz, az unokatesómat idézik. :D Jó téged olvasni.

    VálaszTörlés
  2. Sosem lehet tudni... :o :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget