Reggeli bukfenc

2014. január 13., hétfő

Alapvetően jobban szeretem a telet, mint a nyarat (bár nem ilyen időjárással), azonban azt utálom, hogy ilyenkor márcsak a kéményekből kiömlő anyagok miatt sincs olyan friss illata a levegőnek hajnalban.

Azt álmodtam, hogy egy online bumbum lövöldés játékban vagyok, ahol kergetett láncfűrésszel egy fazon, akinek amúgy lángszórót kellett volna hordania, és az álmomban zombinak hittem, viccelődtem vele, néha belém vágott, aztán megint messzebb futottam, végül elkezdtünk egy dombon bukfencezni, amin nevettem, és nevetve is ébredtem fel.

Valamiért azt hittem, csütörtökön lesz számvitel vizsgám, de nem, mert holnap.

Ami...

baj.

Pontosan 24 óra múlva már a buszmegállóban fogok rothatni, ha szerencsém van, már a buszon.

Ennek örömére egy kis parrot dies





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget