2014. február 20., csütörtök

Két hónapja fáj az egyik nagylábujjam köröm feletti része, nincs semmi külső jele, nem nő rajta csiperke, csupán ha hozzáér valami, fáj, és tapintásra minimális dagadás van rajta, szerintem megfogok halni.

Nagylábujjrák.

Láttam egy halat elpusztulni, szomorú volt, ahogy elkezd egyre bizonytalanabbul úszni, egyre csak süllyed le, néha csap egyet, de már gyengén, és nem tehetek semmit.

Megtaláltam egy zenét, amit régen nagyon szerettem, majd elfelejtettem, és most megint szeretek, megérte felkelni, juhú

Juhuhuhú

Jjjjuhuhuhuhuhuhú

fáj a fejem.

Nagyonkurvára szeretem a zongorát benne, ami 2:55-nél veszi kezdetét.





10 megjegyzés

  1. Nagylábujjrák. 10 perce röhögök. Egyébként javulást! A zene pedig nagyon jó. (:

    VálaszTörlés
  2. egyszer megpróbáltam szívmasszázst egy halnak, egy időre vissza is tért, de aztán újra meghalt.

    nem nőtt be a körmöd? nekem akkor szokott így fájni.

    VálaszTörlés
  3. Majd nem fogsz, ha diagnosztizálják :o

    :D nem tudtam volna kontrollálni annyira magam, és még a végén szétnyomtam volna, meg ezek amúgyis felelőtlenül táncolnak, valahányszor kiveszem őket, még félholtan is.
    Fogalmam sincs igazából, utána sem néztem, úgy vagyok vele, hogy majd elmúlik, de mivel már 2, lassan 3 hónapja ez van, ideje lenne rágugliznom :D

    VálaszTörlés
  4. (azt a kkkurva, rágugliztam a benőtt körömre, ma már nem alszom, inkább végig hányom az éjszakát, köszönöm)

    VálaszTörlés
  5. Nem lesz semmi baj, a benőtt körmöt kivágják, jó esetben pedig nem nő vissza.

    VálaszTörlés
  6. előbb döglök bele, mintsem belém vágjanak :D

    VálaszTörlés
  7. jó, én azért nem az extrém esetre gondoltam, nekem épp csak egy picit szokott, talán 1 mm se, de fájni meg megdagadni az is tud.
    megnézem már én is, mit mutat erre gugli bácsi, kíváncsi vagyok, mivel okoztam neked álmatlan éjszakát :)

    VálaszTörlés
  8. ó, láttam én má' ennél csúnyábbat. mondanám, hogy keress rá a gangraena pedisre, de nem találtam ahhoz hasonló képet, amivel január elején találkoztam

    VálaszTörlés
  9. le fog esni a körmöd. vagy az ujjad. esetleg a lábad is, ha nem vigyázol.

    VálaszTörlés
  10. Nahát, milyen.... megnyugtató :')

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget