Majomkodó pókfodrász

2014. február 21., péntek

Voltam fodrásznál, leszedettem kilenc milissel, réééégóta nem volt már ennyire rövid a hajam, de nem volt kedvem szarakodni, ez gyorsabb is, nem is kell két hónap múlva újra menni, és attól sem kell tartanom, hogy egy denevér betöri az ablakom, elkezd repkedni, majd beleszáll a hajamba. Vannak télen denevérek? Váo, a denevérek téli álmoznak. Én is akarok téli álmot, január elejétől december végéig. 

Az első ilyen után valszeg a szájszagom miatt hullanék vissza újabb majdnemegy évre.

Pókcsípés van a karomon, szerintem megfogok halni.

Jutyubon már belehet zárni a baloldali rám vonatkozó dolgokat, de a kurva kibaszott ajánlott csatornákat jobbra nem. Miért.

Aktualitás #810

 

 

 

Ez egy... nem is tudom, bő másfél éves fotó, buszról készítve, amikor éppen Pestre igyekeztem Vennához, amikor először megláttam, egy hosszúkás pofájú birkára emlékeztetett oldalról, mire elővettem a telefont, és fotó, meg satöbbi sajnos a napszeme kicsit elcsúszott. 

Néztem egy műsort pár napja éjjel talán a spektrumon, amiben taglalták, miért látunk arcokat, miért van az, amikor már épphogy elalszunk, és hirtelen "zuhanunk" egyet, meg ilyenek, amiket azzal magyaráztak, hogy az arcfelismerés a majomkorszakunkból maradt fent, amikoris létfontosságú volt az, hogy a bozótban, itt-ott hamar realizáljuk, hogy nem két áfonya pislog ránk, hanem egy ragadozó, a zuhanás pedig szintén ezen korszaknak köszönhető, amikor még fákon aludtunk, és így ébresztett fel minket a szervezet néha, hogy le ne zuhanjunk.

 

Én speciel hinni hiszek abban, hogy soooksoksoksoksoksoksoksoksoksoksoksoksoksoksok éven át a kis makikból alakultunk ki, de abban már kételkedem, hogy ezek a reflexek azóta megmaradtak volna. Mindenesetre jó kis műsor volt, szeretem az ilyen magyarázkodós izéket. 

 

2 megjegyzés

  1. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee XDDDD
    "Ez egy... nem is tudom, bő másfél éves fotó, buszról készítve, amikor éppen Pestre igyekeztem Vennához, amikor először megláttam, egy hosszúkás pofájú birkára emlékeztetett oldalról" XDDDDDD
    azt hittem en XDDDDDDDD azota sem birtam tovabb olvasni, nagyon nevetek :D

    VálaszTörlés
  2. :D:D:D azért ott még nem tartasz :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget