Filmesdi

2014. március 11., kedd

Most, hogy volt ez az oszkáros mizéria, kivételesen megjött a kedvem a filmekhez, nameg illő is volt pótolni kicsit, mivel a filmvilág híreit nem követem olyan nagyon, ezért a szerényebb, mégis pazar alkotások nem nagyon jutottak el hozzám, a letöltöttek is csak azért, mert annyira túlhájpolta a média, esetleg az imdb kezdőlapján szúrt szemet, de eddig a World War Z kivételével tetszenek. Azon kívül még lecsusszant a Great Gatsby, No country for old men, amit hét éve akarok már megnézni, de valahogy sosem jutottam el odáig, Captain Phillips, 12 years a slave, Argo, ami szintén nem mai darab, de izgatta a fantáziám, és a Gru kettő, hogy legyen már valami enyhébb is a sok drámázás között.

Pihen még a gépen a 2010-es Buried, de az már fél éve, valahogy nem sikerült magam rávenni, pedig érdekelne. A 12 years a slave, Captain Phillips is kipipálva a Bad Prittes gyengeségen kívül, az ő filmje sem azért nem tetszett, mert nem volt benne elég zommmmbi, vagy nem öltek benne eleget, meg más indokok miatt, amiket olvasgattam az elégedetlenkedőktől, egyszerűen csak jobbat vártam ilyen PR után. Viszont a másik kettő nagyonis bejött, azért is szeretem a drámákat, mert ezt tartom az egyik legnagyobb művészetnek. Mindenki tudna rendezni egy akciót, amiben felrobban 100 tehervonat egyszerre, és máris kasszasiker, a vígjátékokban is csak azt nem szeretem, hogy nem hagyja az embert 100%-osan kikapcsolódni, a végefelé mindig van egy csavar, szomorú zene, a főszereplő búslakodik, mindenki sír, aztán persze jön a happy end, de ezért részesítem akkor már előnyben a paródiákat, ott minden percben ellőnek 10 poént, és a nagy számok törvénye alapján csak nevetsz valamelyiken. A drámákban viszont nagyobb szerepet foglal el maga a párbeszéd, és nem is a legpörgősebb műfaj, de megírni jól azt a beszélgetést két személy között, hogy percekig bámulod, de nem veszed észre az időt, mert úgy van megalkotva, hogy noha alig történik valami, mégis érdekeljen, azon már agyalni kell. A No country for old men-t tegnap éjjel kezdtem el, csak már túl fáradt voltam az egészhez, így kemény 10 percig bámultam, de eddig jó. Már eddig is jó.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget