2014. március 9., vasárnap

Van ez az ásványvíz, ami Mizse névre hallgat, és amit fogyasztani szoktunk. Igazából nem tudom, miért, mármint előtte megittam a csapvizet minden gond nélkül, elvégre nincs annak baja, de mióta van itthon víz, inkább iszom azt, mint a csapról, asszem, elkurvult a vízízlésem. 

Szóvalhogy mostanában teljesen műanyag íze/szaga van a víznek, bontás után rögtön nem lehet érezni, később viszont igen, és nem, nem rohad belülről a szám, először az ízét éreztem rossznak, azt hittem, a cigi miatt, mert épp azon estem át, de nem, mert az egész karton olyan fura, sőt, egy másik karton is, remélem, lesz tőle valami bajom, és beperelhetem a céget, hogy legyenek millióim.

 

1 megjegyzés

  1. Hát, úgy vagyok ezzel, hogy inkább rohadjon meg a szám/gyomrom a mizsétől, minthogy megigyam a vízköves, klóros, hormonokkal teli redvás csapvizet. Lehet hogy elkurvult vagyok ilyen téren, de ismerőseim között annyi sztorit hallok... pl hogy fogamzásgátló van a csapvízben, így nem tudott a hölgyike teherbe esni, majd elhagyta a csapvizet, vagy csak forralás után itta, rá másfél évre lebabázott. De olyan is volt, akinél fogyka lett a gyerek szintén a csapvíz miatt. Persze, lehet mondani hogy ezek összeesküvés-elméletek, de amikor a sjaát környezetedben látsz példát a jvaulásra, elgondolkodtató.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget