GihihIIHRIHEIH

2014. április 20., vasárnap

Amikor a blogol bejelentette megszűnését, aznap mosolygó, vidám, gyermeteg pofával mentettem le fészbukról egy képet, és vártam a délutánt, hogy az aznap érkező új elmebeteges főzős videót is betehessem ama mentettel együtt, de az érkező bloghus pofon elvette ettől a kedvem, szóval pótolnám.

GIGHIHIGHIGHHLHKÉKEÉGH



GIGHHEHEJR

( ennek már van másik része is, meg az első részből bakis parádés, szóval tessék megtekinteni )

Igazából erre rálehet mondani, hogy hasonlít a how to basic-re, de nnnem annyira, legalábbis nekem ez viccesebb. Nem vagyok az a mindenen felháborodós fajta, de a how to basic már nekem túúúúúllllépi nagyon a pazarlás határát, egy pontig vicces, de azért mégis, az étel az étel, ne tegyük már tonnaszámra tönkre.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget