Nagypapa sniccerrel lovagol gólyán impotens váratlan kindertojást pénzelve

2014. április 21., hétfő

Csatlakoztam ebbe a Nagypapa tippjei, gyere velünk te is az első lépcsőfokra (huh) fészbuk csoportba, mert mókásnak találtam a nevét, ami mint kiderült egy tipp mixes csoport, és mégcsak nem is hasznos. Mindenesetre durva látni, hogy egyesek 50ezer forintokat tesznek fel, nyilván abból lesz a több lééé, de akkoris. Ember. Bár belegondolva lottóra is sok megy el egy évben, pedig igazából elég lenne évente kétszer egy teljes szelvényt, ha nyernie kell, úgyis megnyeri. Legalábbis valamennyire hiszek ebben, hogy próbálkozni lehet, és kell is, de ha nem neki kell épp elvinni, akkor nem ő fogja. Ugyanakkor mivan, ha a próbálkozások sorának jutalma lenne a nyeremény, és mivel nem tesz meg minden héten pár számot, nem fog nyerni? AKKOR MIVAN? Útállom tovább gondolni, mert előjön az ellentét, és előjön a mivan, ha, és fffuuu, levágom a gecifejem egy sniccerrel.

Szeretem a sniccerem, mindig mellettem van, olyan jó, hogy ilyen éles, és lehet vele vágni, és MINDENT szétvágok vele, ha lehetőséget látok arra, hogy vágjak, vágok, bár már mintha érezném, hogy icipicit gyengült a kezdeti lelkesedése, és ő már nem élvezi annyira (haha, először annyárát írtam, hhahahfkwhfkjwhge) a dolgok megduplázását, mint én, de azért még mindig baromi éles, és sniccerrel vágni élvezet, gyorsabban vág, mint a képzelet, meg minden ilyen.

Láttam egy 11 éves forma kislányt magassarkúban. Szerencsétlen úgy ment benne, mint a ló. Egyszerre sajnáltam, és tartottam megmosolyogtatónak.

Tegnap rám írt vallllaki, amin meglepődtem, mármint nyilván nem számítottam rá. Nem mondom, hogy hogy is mondjam, nem esett jól, noha igyekeztem tartani a két lépés távolságot, talán még tőlem is furcsa lett volna, ha rögtön úgy viselkedek, mintha puszipajtásság lenne, és minden hepi, de belül azért jól esett. Reggel válaszoltam, amiről viszont fogalmam sincs, megkap Lejárt az időkorlát, ó, drága blogol, szóval fogalmam sincs, megkapta-e, mert a telefonban látom a választ, de gépen nem, szóval passz, de ráírni meg izés lenne. De mondjuk úgyis fog róla tudni, ha nem is kapta meg. Ugye.

Lehet nézni gólyát webkamerán keresztül, ami a szomszédos faluban van, azon belül is a hozzánk közeli szélén, ha kilépnék a nyikorgó kapunkon, és balra fordulva elkezdenék sétálni, előbb-utóbb odaérnék. Ahogy mindenhová. De a gólyához közelebb. Itttt lehet nézni a jószágokat. Olyan kis simogatnivaló fejük van. Tuti dorombolnának közben, csak kelepelve. Majd kimegyek a mögöttük található szántóföldre, és integetek a kamerának.

Az írás közben rákerestem a nyikorgó kapura, és rögtön az impotenciát hozta ki, tökjó. "Merevedési zavarként kezdődik, majd lassan tábort ver a hálószobában az a hormonváltozás..."

Hát...

ott már...

nem......

ÁLLÍT SENKI SÁTRAT! HKWJFHWENLGWEKGJWKLG JWKEGLJWK LGJWL KGJW KLGJWEKLGJ WKL

Kaptam kindertojást, kettőt is, egyikben kocsi vooolt, a másikban meg egy ilyen szar, amibe ha belenéz az ember, úgy... egyrészt nem lát semmit abból, amit néz, másrészt szétszedi a látott dolgot több kicsi képre, és jjjuhú. Az utolsó bekezdés kicsit ovis volt, szóval eleresztek egy basszameget, és vissza is van állva a rend.

Mondjuk nem mondom, hoggggy az árának nem örültem volna jobbaan, mint egy kocsinak, meg egy szembaszónak, de ne legyünk anyagiasak, no.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget