Hamari öregasszony

2014. április 23., szerda

Olyan furcsán telnek mostanában a napok. Rengeteget alszom, akkoris főleg nappal, éjjel mintha gyorsabban telne az idő, alig beszélek valakivel, és nem is érzem úgy, hogy alkalmas lennék rá, egyszerűen csakúgy tengődök, fogalmam sincs, mivel megy el a nap, mit csinálok az alváson kívül, pislogok kettőt, és este van, még kettőt, és hajnal, de ez még jobb, mintha azt érezném, hogy szomorú vagyok, szóval elviselhető.

Ha valami nem fog hiányozni 10-20 év múlva, azok a fekete népviseletbe bebugyolált öregasszonyok 30 fokban. Én vagyok rosszul, amikor dől rólam a víz, azok meg tetőtől talpig feketében, hosszúujjúban, és szép nagydarab szoknyában. Miért.

 Itt meg egy mókás archer képszerkezet.

 

2 megjegyzés

  1. az öregek fázósak. én láttam olyat aki huszonegynéhány fokban még kesztyűt is hordott. [de nekem is volt már olyan szar perifériás keringésem, hogy közel 40°C-ban is fázott a lábam, ha vízszintesben voltam].

    az első bekezdésről csak arra tudtam gondolni, hogy régi szép idők [egyetemista éveim :)].

    VálaszTörlés
  2. Bah, de akkoris nehéz elhinnem, hogy minnnden egyes ruhadarabra szükségük van, persze, nem olyan jó már a rendszer bennük, de brr.. nemá' :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget