GQEMG,EÉQWLGMKQLÉMHQ

2014. április 3., csütörtök

Bezár a blogol júniusban?

Ok, megölöm magam.

11 megjegyzés

  1. a túlvilágon ( aztakartam rni hogy a túloldalon, de az olyan nagyon ironikusnak tűnt volna, az oldal bezárása miatt ^^" ) találkozunk :((

    VálaszTörlés
  2. ... de legalább blogszolgáltatókat nézegetve megláttam, hogy Bench keresett 4 éve :')

    VálaszTörlés
  3. :| megőrülök.

    VálaszTörlés
  4. várható volt sajnos.

    ezexerint neked se szimpatikus a blog.hu-ra átsorolni?

    VálaszTörlés
  5. Persze, sejteni lehetett, hogy előbb-utóbb vége a dalnak, csak így szembesülni vele, tudni a pontos időpontot elég szar. A blog.hu-t még régesrég, évekkel ezelőtt nézegettem, de nagyon nem volt ínyemre való, szerintem ebből blogspot lesz, de nagyobb esély van rá, hogy teljesen elmegy majd a kedvem az egésztől a közösség hiánya miatt...

    VálaszTörlés
  6. akkor már inkább blogspot... sajnálnálak.

    én maradok szabadúszó á la wordpress.

    VálaszTörlés
  7. Abban biztos vagyok, hogy ott csoda lesz, ha egy héten összehozok egy bejegyzést, túlságosan megszoktam már itt a felületet, az embereket, a szar elavultságot ahhoz, hogy legyen kedvem máshol pötyögni.

    VálaszTörlés
  8. ez picit sokkolt, hiába haldoklik az oldal egy ideje.
    amúgy a blogspot nem olyan rossz ám, én már jó ideje ott írok (leginkább), egészen meg lehetni szeretni. persze azért mindig visszahúzott ide a szívem. :D

    VálaszTörlés
  9. Örülök, hogy nem csak az én agyam jár előrébb, mint a gépelt szöveg olykor, és már a következő szóból írok be véletlen betűket :D
    Nem tartom én rossznak a blogspotot, csak hiányozni fog, hogy lássam az új blogokat, meg a friss kommenteket, meg a friss postokat, meg az üzenőfali fröcsögést.

    VálaszTörlés
  10. basszus, el kellett olvasnom háromszor a kommentemet, hogy észrevegyem. :D kissé indokolatlanul nagyon nevetek a félreírásomon. (amúgy rengetegszer járok így, de néha pont az ellenkezőjét teszem és lehagyom a szavak végét, így egy csomó mindent e/1 helyett e/3-ban írok pl, roppant félreérthető tudok lenni olykor emiatt :D)
    igen, ezek sajnos tényleg hiányoznak, de azért a lényeg ott is megvan, az általad követett blogok új bejegyzéseit jelzi. és ott legalább minden zökkenőmentesen megy, nincsenek napokig tartó bénázások, nem vesznek el a posztok, stbstb.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget