Superstan blogol

2014. április 3., csütörtök

Elég pofátlan dolognak tartom, hogy valahányszor frissítem a kezdőlapot, arcon köp a bloghu, folyamatosan sürget, holott nyilván máshogy is megoldhatták volna ezt, kiírhatták volna hírbe, vagy egy külön rublikába, de nnnem, az az ablak mindig előjön, hogy igenis tudd, 59 nap, és annyi a szeretett blogszolgáltatódnak, de nyugi, itt a totál személytelen bloghu.

Sosem viseltem túl jól a változásokat, szerettem a megszokott kis világomban létezni, amikor anno' megszűnt a Danubius, még annak a búcsúzását is megkönnyeztem, holott csak egy műsort hallgattam hébe-hóba, a blogolon pedig mégiscsak öt és fél évig osztottam meg az agymenéseket, hol booorzasztóan szánalmasan, hol poénosan (próbálkozva), ezalatt pedig sok embert ismerhettem meg, sok ember életébe nyerhettem egy falatnyi betekintést. Én az a fajta vagyok, aki ha tudja, hogy több bolt esik útba, és több terméket kell megvásárolnia, akkor nagy az esély rá, hogy nem vesz meg mindent egy helyen, csak azért, hogy lássa az adott boltban a megszokott eladókat, és szimplán nem tudom, mit fogok érezni, amikor már nem nézhetem meg a blogolon, van-e új bejegyzés a kedvencektől, vagy van-e valami ostoba kalamajka az üzenőfalon, mert akármennyire is kettéfejeltem volna az asztalt, amikor megírtam egy hosszadalmas bejegyzést, majd csodásan elbúcsúztam tőle, amikor elfelejtettem vágólapra menteni, és lejárt az időkorlátom, akármennyire is szar és elavult volt sok dologban a blogol, csak megszerettem az emberek miatt.

És meg kell, hogy említsem Zsani már bezárt blogjait. Mindaz, amit írt, mindaz, amit alkotott, egy gombnyomásra fog a semmibe veszni, és borzasztóan gyűlölöm, hogy újabb nyoma fog eltűnni annak, hogy ő egyszer létezett.

Nézegettem blogszolgáltatókat, hol lenne a legjobb, és asszem, hogy a blogspot mellett teszem le a voksom, bár erősen kétlem, hogy olyan sűrűn lesznek bejegyzések, mint itt voltak, aztán szépen lassan elhanyagolom örökre, mert nem lesz ott a bugyuta, gyerekes blogszolgáltató kinézete, és nem lesz ott úgy, olyan intenzíven senki. Mindenesetre bízom benne, hogy előszöris megtanulom gyorsan kezelni a sablonozását, másodszor, hogy az oldalt található linkeket egytől-egyig átírhatom másik blogra, és néha rájuk tudok majd kattintani újdonság reményében.

Nem tudom, hogy így, tudván, hogy közeledik az egésznek a vége, mennyire lesz kedvem folytatni a hátralévő két hónapban, de azé' igyekszem hozni az alpári színvonalat.





11 megjegyzés

  1. engem is idegesít, hogy a blog.hu így a pofánkba vágja magát.
    ha nyitok is bármit új helyen, hát nem ott fogok.
    nem tudom... én soha máshol nem írtam (néha próbálkoztam, de gyorsan elhalványult), nem is nagyon akartam.
    olyan jó ez így, az egyszerű felülettel, hogy minden egy helyen van, a rengeteg privát levelezéssel, a nyilvánossággal, hogy bármelyik kommentet elolvashatjuk, és az üzenőfal... ez mind oda, és az összes ember eltűnik :(

    VálaszTörlés
  2. Én is inkább csak próbálkoztam, amikor valamiért megelégeltem a blogolt, de nem igazán találtam máshol a helyem, túl idegen volt a többi szolgáltató, voltak, amik próbálkoztak kialakítani valamiféle kapcsolatot a tagok között, de a blogolnak sikerült ezt a legjobban megoldania.

    VálaszTörlés
  3. én örülök neki, hogy mindig feljön. tuti sokan elfelejtenének időben átmenni, ha csak oldalt lenne kint valahogy. akár még én is, mivel az utolsó pillanatokig szeretnék itt maradni

    VálaszTörlés
  4. nekem volt/van blog.hu-n, blogspoton, wordpress-en és talán az utóbbi jön be leginkább. próbáld ki azt is, hátha..

    VálaszTörlés
  5. mégiscsak a blogol.hu a legcsaládiasabb blogoldal az összes közül, a többi számomra nagy kavalkád.

    VálaszTörlés
  6. Nézegettem a wordpresst is, az is tetszett, csak a blogspotot már egy ezred fokkal jobban ismerem, az meg már mindegy, melyik oldalon állok le.

    Nekem is kicsit bonyolultnak tűnt a többi, persze lehet, hogy csak a blogolhoz szokott nagyon a szemem, de a többi blogoldal példát vehetne róla, mert itt legalább azt érzi az ember, hogy mások könnyedén eljuthatnak hozzá, nem pedig egy zárt valamiben pötyög.

    VálaszTörlés
  7. írtam a bloghunak, és azt írták vissza, hogy lesz kedvencelés majd nálunk is, úgy egy hónap múlva vezetik be.

    VálaszTörlés
  8. "Hamarosan (egy hónap mulva kb) lesz követés funkció, így a kedvenc blogokat követhted és a bloghu címlapján belépve azok legfrissebb posztjait látod majd."

    VálaszTörlés
  9. Egyébként eleve azt sem értem, hogy ez a funkció eddig hol volt náluk, minden más blogoldalon megvan, és tökjó, hogy végre tesznek be ilyet, de amennyi reklámot raknak be, és még fizethet is az ember, hogy kint legyen a blogja a főoldalon, akkor csak elvárná mindenki, hogy bővítsék a repertoárt, ne csak egy élettelen felületet alkossanak meg, ahová írhatsz, és legyél vele boldog. Persze 58 nap még van hátra, amit ki is várok, nem 101% ez a blogspot sem, de ha nem kezd magával valamit a bloghu, akkor nekem az felejtős.

    VálaszTörlés
  10. Egyetértek veled , én sem tudom, merre tovább?? :(:(

    VálaszTörlés
  11. Tedd majd ki az új linket, ha döntesz. Nem kommenteltem, de azért gyakran olvastalak. Kösz.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget