Kedves naplóm - Az első napló búcsúja

2014. május 20., kedd


"Kedves naplóm. Ma voltam a moziban, de olyan csóróság volt, hogy én majdnem elaludtam. A ZENE órám elment beszélgetéssel, amikor meg hegedülni akartam bejött mindenki. nagyon sajnálom hogy be kell fejeznem. de anya odaadta az övét, higy abba írjak, de sohase lesz olyan naplóm mint te voltál. nos, akkor itt befejeztem az írást. csá mindörökké. utolsó jegyzetem 2002 / ápr / 11. / csütörtök"

Az a csóróság gondolom egy elég fura animációs film lehetett, az iskolával mentünk megnézni, olyannn kinézete volt, minnnt nem is tudom, mint amilyen a görög vázákon van, csak színesben. Vagy az volt az, vagy egy másik film, amiben régen elhalálozott színésznő, Tolnay Klári szerepelt, aki ide járt suliba, fekete-fehér volt, és tudod, mikor fog érdekelni egy 8 éves gyereket egy fekete-fehér film. Jep, kiskoromban hegedültem is. Ezt a "naplót" keresztanyámtól kaptam, aki mivel tudta, hogy anyám is csipázza a herripottert, neki is adott egyet, szóval nem úgy értettem, hogy ő is vezet naplót, és azt adja oda :D

Lesz még ma egy ilyesmi az úúúúj naplóból, csak azt most fotóztam le, és nincs kedvem babrálni a telefonnal, satöbbi, de majd estefelé bepostolom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget