Kedves naplóm - Pincsikutya színrelép

2014. május 19., hétfő

"Kedves naplóm. Ma feleltem a Szózatból, és 5, kaptam. És ma voltam fogorvosnál, de nem húzott ki semmit, scak egy elemes izét adott nekem, és mindig kellett cserélgetni, mert nagyon rázott ez az idé. De ma nem csak ez történt velem, hanem velmentünk a kutya "keresztannyához" és a lányával olyan jót nevettünk együtt, amikor labdáztunk, 2-szer levertünk egy virágot, meg beszélgettünk szellemekről. Ja, a "kutyát" Alexnak hívjáj. Csá naplóm! 2002 / IV / 9 / KEDD"


Fogalmam sincs, hogy a hívják utolsó betűje tényleg egy j-e, remélem, nem, de ahhoz hasonlított a legjobban, de a velmentünk az tényleg velmentünk. Jaj. Az a fogorvosi kezelés a mai napig nem tudom, mire volt jó, nem rázott annyira, hogy nagyon, csak bizsergett, feküdnöm kellett a székben, és fognom, a fogamon is volt valami, ha jól emlékszem.  És itt volt az első említés Pincsikutyáról, Aaaalexról, akit mikor hazahoztunk az egyik családismerős megjegyezte mókázva, hogy ő lesz a keresztanyja, ezért az elnevezés. A keresztanyuka lánya meg... szóval nem lett egy okos lány. 
Ebben a könyvecskében, amit naplónak használtam voltak matricák az utolsó lapon, természetesen herripotteresek, majd holnap lefotózom a borítót is, hogy milyen csodás, az alján található is onnan származik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget