Kedves naplóm - Boldog karácsonyt ; egy évvel később

2014. május 26., hétfő



"Kedves naplóm ma karácsony napja van. én ugyan semmit, senkinek nem adtam, de ettől függetlenül, kaptam sokmindent: kesztyűt, számítógépes játékokat, programokat, háttérképeket, és egy PLAY STATION 2-t. és hozzá játékokat: Donald kacsa, camerás játék. Ja, és egy pulóvert. Sajnos nem esett a hó, és a rokonok sem jöttek meg. Szia.
2003 / DEC / 24 / szerda
Boldog Karácsonyt" 

Bhezony, bő egy évet ugrottunk az időben, és ez már 2003-ban született. Meg is lepődtem, hogy az "ettől függetlenül"-t helyesen írtam le. A számítógépes játékokat, programokat, hááááátttttérképeket úgy kell elképzelni, hogy kaptam egy újságot, amihez ugye járt lemez, a lemezen meg voltak kisebb dolgok, jaó is lett volna, ha külön-külön kapom őket :D Play station 2, jó is volt az, memóriakártyát viszont nem kaptam hozzá, a játékokat nem tudtam elmenteni, mert 8ezerbe került akkor hozzá egy olyan darabka, ami nem volt occsó. Sőt, a mai napig nincs hozzá, egyszer megpróbáltam kijátszani egy játékot rajta úgy, hogy nem kapcsoltam ki, de kb a közepénél lefagyott az egész. Emlékszem, akkor is karácsony tája volt, talán 2 évre rá, világított a fa mellettem, ültem a kanapén, megállt a kép, és csak vártam tátott szájjal, hogy menjen tovább, már tudtam, hogy nem fog, de vártam, és vártam. Jahaj, a sanyarú gyermekkor...

4 megjegyzés

  1. mi az hogy szia, és hol marad a csá naplóm??? :D

    VálaszTörlés
  2. Hah, a következőt már el se olvasd :D:D felnőtt férfi voltam, nem csázhattam :(

    VálaszTörlés
  3. jaaaaj, viszlát :o :o :O :(

    VálaszTörlés
  4. A csáknak vége :'(

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget