Kedves naplóm - én, a halowenező

2014. május 25., vasárnap



"Kedves naplóm! Ma van HALOWEN! Voltunk temetőbe, templomba, ja és persze itthon is! Ez a nap nem volt valami jó. NA EZ CSAK KEVÉS DE CSAK ENNYI HÍREM VAN! JA PAN. 2002. / X. / 31. / péntek (őszi szünet)"

Bár tudnám, mi a jó élet az a pan ott. Talán a legjobban a babe banben helyesírására vagyok allergiás, azt a két szót fizikai fájdalom volt leírnom. A könyvecske közepén látható egy kitépett lap aprócska maradványa, ha jól megfigyeli az ember, sajnálom, hogy az kimaradt. Egy lányról írtam ott, egy ♥-memről, akit le is rajzoltam, ám rajztudás híján pocsék lett, viszont biztonság kedvéért oda lett írva mellé, "olyan szép, hogy lerajzolni sem lehet" :D:D:D erre valahogy konkrétan emlékszem, egy nagy szívecskébe volt belefirkálva. Azért is sajnálom, hogy ezt még olyan fiatalon is gáznak tartottam, és kitéptem, mert nem csak az az 1 veszett oda, hanem egy másik is, amire viszont egyáltalán nem emlékszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget