Kedves naplóm - én, a költekező

2014. május 25., vasárnap



"Kedves naplóm. Ma van búcsú. Vettem: 2 pisztolyt, persze játék pisztolyt, nem igazit, és egy csomó zsákbamacskát. Ja, és egy távirányítós kisautót, a keresztapám vett egy tűzijátékot, és én vettem még egy ördögpatront. A tombolában volt: egy minikártya, egy figurás kulcstartó, egy lámpás kulcstartó, egy notesz rotrilngal, mégegy notesz rotlingal, egy búgócsiga, egy gólyakelepelő, egy tollaslabdát, és képzeld, (bár ezen nem is csodálkozol szerintem), nem maradt pénzem. NA CSÁ NAPLÓM. 2002 / aug. 18. VASÁRNAP."

Milyen jófej vagyok, hogy megnyugtattam a napló, a fegyverek, amiket vásároltam műanyagból készültek. Pedig sokkal badassebb lett volna, ha csakúgy veszek egy falusi búcsún két pisztolyt, aztán beviszem a suliba, és menőzök vele. 

1 megjegyzés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget