Kedves naplóm - én, az elsőáldozó

2014. május 23., péntek



"Kedves naplóm ma volt elsőáldozás. én az elején sírtam. de utána már nem. A mise közben az osztálytársam --- fanni is sírt. A templomban két iskola volt. a keresztény, és a kis árpád. Az én versem így szólt: Megköszönöm édes Jézus, hogy betértél hozzám, az örömtől feltüzelve ragyog kicsi orcám. Mára ennyi. Csá! 2002 / V. / 19 / vasárnap"

Bizony, én ilyen is voltam, és bérmálkozó is. Tisztára lehet műűűvelődni az utóbbi kettőből a.... "versek" miatt. 

3 megjegyzés

  1. Szia. Rövidre fognám amennyire lehetséges: Ha lesz új blogod, kitennéd ide? Nagyon szerettelek/szeretlek olvasni, nagyon szimpatikusnak tűnsz és szomorú lennék, ha nem olvashatnálak tovább. Csak ennyit akartam.

    Minden jót. ^^

    VálaszTörlés
  2. Sziia, egy régebbi postban írtam, hogy így közvetlen a blogba/kommentbe nem szeretném beírni az új elérhetőséget, azonban, ha írsz egy ímélcímet, vagy egy általad vezetett blogcímet esetleg, akkor oda elküldhetem.

    VálaszTörlés
  3. Ó köszönöm. :)

    bcintiaa@gmail.com

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget