Kedves naplóm - én és a hideg cerkám

2014. május 17., szombat



"Kedves naplóm. Nem fogsz hinni a fülednek. Ma április 6-a van, És megbolondult az idő mert ma ez volt a sorrend: reggel hideg, déltájban egy kicsit esik a hó, és süt a nap, utána megint hideg. Képzeld a junior különszámban van egy olyan feladat, hogy egy négyzetes páján, a semmiből, kis szürke körö jelennek meg. nem hazudok. Mára Már szerintem elég. Csak az, a kár, higy 3 jegyzet után be kell fejeznem. eddig ez a  lehoszabb írásom, és még a cerkám is tompa lett. na csá naplóm. 2002 / IV / 6. / szombat /"

Hát még ha tavaly lettem volna nyolc éves egy naplóval! Azóta rájöttem, hogy a naplóknak nincs fülük, viszont az jópofa, hogy még oda is írtam, nem hazudok, nehogy a kis füzetkém hazugnak nézzen. A betűk kihagyásától bejegyzésről-bejegyzésre kezdem meggyőzni magam, hogy én nekem szellemi fogyatékom volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget