Kedves naplóm - én, a gazdag

2014. május 16., péntek



"Kedves naplóm. Ma volt húsvét. Én 5000 Ft-ot gyűjtötem. Misi, agyát, és Katit szódával locsolta meg őket. Az 5000 Ft-ból pedig 3 pólót, és Magazinokat vettem. hát mára csak ennyi a pletyka. Csá! 2002 / IV / 1. /hétfő!"

Régen egyik kedvenc mesém volt a Doug, amiben a főszereplő mindig úgy kezdte a naplójában írásait, ahogy én. Szerintem, ha nem nézem azt a mesét, nem kezdem el a naplót, és évekkel később nem kezdek el blogolni. És igen, a végén az egy nyuszifej a húsvétra való tekintettel. Kezdem azt hinni, hogy diszlexiával küszködtem, csak nem tudatosult bennem, mert n helyett sikerült gét írnom, ami annál a szónál nem mindegy.






Bár ez már a folytatásának az introja, az eredeti nickelodeonosat nnnnem találtam meg rendes minőségben, vagy visszafelé lejátszva, vagy tv-ről felvéve, gondolom, jogi dolog okán.

2 megjegyzés

  1. jujj, a Doug! azt hogy szerettem! :D
    Én már nem is tudom, miért fogtam neki blogolni. Vagyis anno naplót írni. Talán Bűbájos Mary vagy A neveletlen hercegnő naplója miatt. :D
    agyát :D az sem mindegy, hogy valami valakinek az agyára megy, vagy anyára... hm :)

    VálaszTörlés
  2. Mindig próbáltam nagyon angolosan kimondani a nevét, hogy ne dugnak ejtsem :D
    Én biztosra venném, hogy nálam a Doug volt a kiváltóok, gyerekként próbáltuk utánozni kedvenceinket valamiben, és Dougot miben másban, ha nem a naplóírásban :D
    :D az már nagyon nem ;o

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget