Kedves naplóm - én, a gyűjtögető

2014. május 22., csütörtök



"Kedves naplóm. Ma átkellett menni egy másik osztályba. Én a 4. C-be mentem. 2 osztálytársam fogtak gyíkokat. Az egyik gyík kezd vedleni. A Donald Kacsa később jelent meg, mint amit beírtak az ujságba. Az Ipoly gáton futottam (1 méte) 1 kilométert, és tegnap kezdtem el egy rovar gyűjteményt. Az ötlet onnan jutott eszembe, hogy mikor mentünk hazafele futásról akkor az úton megláttam egy döglött dongót és eszembe jutott a rovargyűjtemény. A dongót egy nagy levéllel fogtam meg, nem a kezemmel. szóval az első rovarom egy dongó volt. A második egy darázs, mit a suliban találtam, úgy, hogy egy természetesen döglött darázs már mióta ott lógott a függönyön. Nem tóm hogy tudodd úgy megállni a függönyön. Na most szóltak rám, hogy fejezzem be. Ja eddig ez volt a leghosszabb jegyzetem. Csá naplóm. mára "csak" ennyi. (200) A leghosszabb jegyzetem készült: 2002 / 5. / 7. / kedd"

Régesrég kaptam mindig a donald kacsa és a garfield magazint, épp tegnap láttam meg egy boltban a garfieldot, gondoltam,  veszek egyet, nosztalgiázok, de amikor megláttam, hogy már több, mint 700 forint, inkább ott is hagytam. Az egy méter valóban elírás ám, nem csak a naplóm akartam lenyűgözni khemény egy kilométerrel, ami most megvan két lépésből. A rovargyűjtemény meg is állt ennél a kettőnél, mert nem találtam több döglöttet, magamtól meg nem akartam gyilkolászni, azt a kettőt sem én szúrtam fel egy hungarocellre, mert nem volt hozzá... gyomrom/szívem, vagy egyik sem. A dátumot elnézve ezt pont a születésnapom után írtam két nappal, kár, hogy nem említettem meg, hogy telt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget