Kedves naplóm - én, a hetes

2014. május 22., csütörtök



"Kedves naplóm. Ma saját magam húztam ki a fogam. mikor megláttam a fogam, tiszta rohadt volt. Olyan rohadt, hogy a közepén átlátszó volt. Ma nem Edit néni volt napköziben. A ♥-mem tudja hogy belé vagyok ♥-meg. most jöttünk kutyasétáltatásból. megtaláltam a 2-t kedvenc plüssömet. hát mára csak ennyi az írásom, a pletyka, a hirdetmény, és a titok. Még tuti találkozunk. Na csá, good by, afridenzen, csűsz, szia, cső, Isten áldjon (lerajzolt napló) -naplóm! 2002 / IV / 23 / KEDD én vagyok a H | K | SZ |CS | P | SZ | V a hetes!"

Szabadjon megjegyeznem, ma már nem rohadnak a számban a fogaim, és az még természetesen kicsiny tej volt, bebaszott volna, ha nem. Viszont azt nem tudom, a ♥-mem honnan tudta, hogy belé vagyok ♥-mes sajnos. Ezekkel a jobb oldali lapokkal egfogok szenvedni fotózás terén, akárhogy próbáltam törni a naplót, kiegyenesíteni, folllyamatosan csúsztak vissza, váváváv. Tegnap meg eléggé lefáradt voltam ahhoz, hogy ssssemmi kedvem ne legyen még naplófotóval vacakolni, szóval ma még jöhet kettő bejegyzés, elvégre.. szipp.. nem végeznék, mire megszűnik a blogol :')

(a háttérben meg herripotter van, ügyesen körberajzoltam a szemüvegét tollal, így az a rész nehezen olvasható)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget