Kései harisnyás mogyorót majszoló tűzoltónak álcázott mentősök macskáznak

2014. május 21., szerda

Tényleg rohadtul utálom magam, amikor kilépvén a kapun 7:51 van, a busz pedig 7:52-re van kiírva a közeli megállóban, és noha tudom, hogy 7:53-ra ott vagyok, az meg általában 7:57-kor jön, sietek, mint a fene. Nem jó ennyire közel lakni valamihez, ahová általában időre kell menni.

Nem tudom, hogy a nőkön a sötét harisnyát szeretem, vagy a néger lábakat.

Vettem a tecsóban crisperst, sajtos földimogyoró. Naaaagyon ritkán veszek ilyesmit, mert egyrészt drága, másrészt egészségtelen, harmadrész rohadtul nem lakok vele jól, nem is lenne bajom azzal, hogy egészségtelen, csak legalább az elfogyasztása után érezném, hogy rendben vagyok, épp ezen okokból kifolyólag nem veszek kábé soha csokit, szeretem, persze, de egy kis ízesített szardarabért elkérnek 200+ forintot, amit betömök 2 másodperc alatt, kössz.

Leszoktam ülni egy megszokott padra, amikor Gyöngyösön járok, kicsit távolabb a belvárostól, gyakran láttam arra "tűzöltósokat", ma két rendőrrel diskuráltak, elgondolkodtam, hogy a való életben is igaz-e az, hogy a tűzoltósok és a rendőrök szekálják egymást, OLTJÁK (!!!! VÁGOD, MERT TŰZOLTÓK, BAZDMEG) egymást, vagy csak a bugyuta filmekben, valamint azon, hogy mi az anyámat keresnek ott a tűzoltók, mikor a tűzoltóság messze van onnan, rápillantva az épületre vettem észre a táblát, "Mentők". Ok. Nekem aztán mindegy, sziréna-sziréna. Viszont a mentősök laktanyája is miért ott van, a kórház kb másfél kilométerre található, mit csinálnak azok ott, MIT?! Legalábbis nálunk a mentősök közvetlen a kórház mellett tanyáznak.

A buszon hazafelé volt egy idősebb kopasz cigány, lekopaszozta a kopaszodó sofőrt viccből, a sofőr durcizott ezen, láttam rajta, hogy durcizik, majdnem odamentem hozzá, és megölelgettem, hogy nyünyünyünyü, nye dujcizz. Amúgy nem bírom ezt a sofőrt vezetésileg, olyan kis óvatos, a többiek száguldanak, mint az ökör, 100-al veszik be a kanyarokat, ez meg fél. A cigány elkezdett fel s alá rohangálni a buszon, mert látott egy ismerőst, és kiabálta a feleségének, hogy "OTT A PISTA! PISTAA! NÉZD, OTT! OTT VAN PISTA!", hátul ültek, egészen a sofőrig elment.

Láttam egy elütött macskát pont ott, ahol be kell kanyarodni az utcánkba, szanaszét volt potyogva, majdnem odamentem hozzá, és ráhánytam, hogy eltakarjam, de inkább hazajöttem.

2 megjegyzés

  1. a végére kiteljesedett ez a bejegyzés.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy sikerült kiteljesedést fabrikálnom a végére. A macska is..
    kiteljesedett.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget