ngjwekgnewjkgnw

2014. június 12., csütörtök

Egyébként is mi a faszért írt? Április vége óta nem beszéltünk semmit, nem gondoltam rá maximum másodpercekre, de még hessegetnem sem kellett az agyamban, mert magától kapcsolt át másra, nem érdekelt, mi a helyzet vele, nem érdekelt, mit csinál, hogy van-e már valakije, hogy hogy van, erre ír egy olyat, amiből aztán feltételezhetem, hogy cseszett szomorú, hogy megint depressziós, vagy hogy megint elkezdett használni ezt-azt. Írtam neki, hogy ha legközelebb nem tiszta állapotban ír, letiltom azt a felhasználóját is, mert nem akarom, hogy megint én legyek az, aki szemet huny, hogy aztán pár nap, pár hét, pár hónap elteltével ismét hátamba döfje a kést. Plusz ezt a felhasználóját május végén csinálta, szóval még az sem mondható el, hogy már megvolt neki rég ez a név, és úgy, mert nem. Végre rászánja magát, hogy ír, és kapok egy összevisszaságot, meg a naplója fotóját? Mi a fmwekgkwlgmwgk
Még fent is voltam, amikor írt, csak már ágyban, és nem láttam, de valahol örülök neki, hogy nem kezdtünk el beszélgetni. A válaszom még nem olvasta el, de váh... nem is érdekel, csináljon amit akar.

Mint az látható, sikerült az immmmppppport végre, egy oldalon át kellett konvertálni az xml fájlt, és úgy felpakolta. Még mindig fura, mármint most tényleg, a google üzemelteti ezt a szemetet, és pont egy ilyen funckiót nem csinálnak meg jól, ami miatt esetleg jönnének át máshonnan? Mmmméééééé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget