Újra az egészet

2014. június 14., szombat

Álmomban elkezdtem elölről az általános sulit, beültem két méteresen, szakállal az első osztály padjai közé. Azt nem tudom biztosan, hogy az eredeti osztályomban voltam-e, vagy sem, részben asszem, igen, a tanítónők viszont azok voltak, akik nekem annó. A második nap előtt nővérem már fél kettőkor keltett, nem vettem észre az időt, elkészültem, majd mikor már utcai szerelésben voltam láttam meg az időt, mondta, hogy hangosan horkoltam, nem tudott tőlem aludni, ezért inkább felkeltett.
Visszaaludtam, felkeltem a sulihoz, már úton voltam, amikor rám írt neten egy fősulis ismerősöm, hogy mivan, elég bosszantó személyisége volt, ezért nem örültem neki, mikor ráadásul fel is bukkant mellettem biciklit tekerve. Elindultunk a sulival ellentétes irányba, itt kavalkád, mert közben mások mellett kötöttem ki, az egyik egy jól kinéző hölgyemény volt, aki elköszönt a többiektől, és átment a zebrán, követtem, mert már nekem is ideje volt suliba menni, az első osztály második napjára.
Időközben rohanni kezdtem, és aggódtam, mivan, ha kiküldenek, és tegnap csak azt hitték, hogy elkísértem valakit, akit nem akartam magára hagyni? Az nyugtatott meg egy kicsit, hogy volt névsor olvasás, és jelentkeztem.  A rohanás közben még ki is néztem egy autoamtát, amihez kiakartam rohanni a szünetben pénzt kivenni, tipikus általános suli első osztályos problémák.
A zebrán velem szemben állt egy kisebb kocsi is, ami át akart kelni.
Végre beértem, találkoztam pár szülővel, akik vitték a csemetéket, az egyik megsebesítette magát, leszartam, mentem tovább, a kapuban volt még egy síró kislány, akihez segítséget hívtam, mikor benyitottam az épületbe két úszógatyás férfi haladt el, akik a segítségére siettek, én pedig bementem az épületbe, ami mint kiderült az orvosi rendelő volt, a suli az utca túloldalán van, 8:01 volt az idő, elkéstem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget