De tényleg

2014. augusztus 21., csütörtök

Gondolkoztam, és ha réka azt mondaná nekem, sétáljak ki pestre, ami utánanézve 14 órámba kerülne, ha folyamatosan megyek, és ezzel bizonyíthatnám az elszántságom, és azt, hogy tévedett velem kapcsolatban, én megtenném.
Rohadtul kifáradnék, valószínűleg egy hónapig izomlázam lenne, de megtenném, és kisétálnék. 

Esti séta alatt megállítottak a rendőrök, megkérdezték, mit csinálok én ilyenkor utcán, belenéztek a táskámba, mert üvegeket is vittem a szelektívbe, megkérdezték, van-e nálam szúró, vágóeszköz, nem tudom, mire számítottak, ha van is, hogy majd bevallom, és előhúzok egy.... machetét a melegítőnadrágomból, majd elhajtottak. Éreztem, hogy még néznek, amikor mentem át az úton, hogy beérjek az utcánkba, akkor vettem észre, hogy reflektor vág oldalba, éreztem, hogy rendőrök azok, hátra is néztem, mikor hallottam, hogy lelassítanak, megint hátranéztem, már ment a rükverc (egész életemben azt hittem, Lükverc), végül be az utcába, félre álltam, mert nyilván engem kutattak, egy vékony krapek volt, meg egy aranyos nő. Szerintem mindkettőt megöltem volna. Nem tudom, ezt miért írtam le.
Van még nálam ez a körömbenövés mizéria, és azt kell mondjam, most már tetszik. Az elején persze rohadtul paráztam, hogy itt majd vágni kell, és satöbbi, mert ha valamit, akkor a szikét nem viselem túlságosan jól, de most, hogy már minden oké, félúton a köröm lefelé, ott az új alatta, mint a kígyó vedlésekor, így már rendben van a dolog, olyan, mint amikor annó fogváltáson mentünk keresztül, és volt olyan fogunk, ami fájt ugyan a mozgatásnál, de az egy jól eső fájdalom volt, egyik általánosos osztálytársam említette, hogy neki volt ilyen, és nekem is, ezért bízom abban, hogy minden embernek. Ez ugyan nem fáj, szimplán jó nézni, ahogy fokozatosan látom meg az újdonsült körmöm, mintha karácsonyi ajándékot bontanék ki lassan. 


A google mindig megnézi a bejegyzéseim, majd nyom rájuk egy +1-et. Gondolom, a megnézés csak ilyen ellenőrzés, nem-e írtam olyanokat, hogy KILL OBAMA! THERE IS A BOMB IN THE WHITEHOUSE!!! és most direkt nem tettem idézőjelet, hátha tényleg leellenőrzik, és ezzel munkát adhatok az emberek számára, szóval gondolom, ilyenek miatt fut át rajta valami program, ami bizonyos szavakat figyel, de a +1 az minek? Ezzel próbálják ösztönözni az írókat, hogy aki nem látja a google jövetelt, az abban a hitben éljen, hogy valakinek tetszenek a postok, és tetszikeli? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget