Véletlen?

2014. augusztus 21., csütörtök

Unalmamban felraktam a sims kettőt, hogy majd most jól nosztalgiázom kicsit, az első 10 perc játékban odajött a házhoz egy fehér kóbor kutya rumcájsz névvel, csak annyit tudtam kinyögni egy nagy sóhajtás után, hogy ezt nem hiszem el. Rágugliztam, gondoltam, van valami adatbázis ezekről a gyártott dolgokról, de csak egy magyar oldalt találtam, amiben írták, hogy lehet, ellopták szegényt, merthogy ő egy eltűnt eb. Mhicsoda izgalmak vannak ebben a sims világban. Mindenesetre kideríthettem, hogy nem tulajdonították el.
Mindez azért volt felettébb vicces számomra, mert réka albínó patkányának a neve rumcájsz.

Más. Nyilván kicsit nehéz ezt meglépnem, mert ez is egyfajta "kapaszkodó", azt mondta, nem fog olvasni, de valószínűnek tartom, hogy ezt nem tartotta be, magától talált rá a blogra pár hete. Ahogy azt említettem, én még mindig szeretem, még mindig azt érzem, hogy érte megtudnék változni, én sem értem, magamat, hogy ezek után hogyan, tudom, hogy idióta vagyok, tudom, hogy ostobaság az egész, amit érzek, hogy ugyanúgy megölelném akármikor, és hogy ma órákig a fejemben szólt a kalandra fel főcímdala az ő szájából, ahogy énekelte az ágyban takaróba burkolózva. Lényegtelen is, tudom jól, hogy abban, hogy olvas 99,99% a kíváncsiság, és 0,01 az, hogy miattam, mégis így visszafejtve jó látni, ugyanakkor borzalmasan rossz, mert magam által túlgondolt reményt ad, és nagyon jól tudom, hogy vége, plusz megismertem hetekkel ezelőtt valakit, akivel csak beszélgetgettünk, öt perc sétára lakik tőlem, szintén sorozatbuzi, de réka miatt eszembe sem jutott találkozni vele, így viszont kihívom valamikor, beárnyékolást meg nem szeretnék.
Jut eszembe, rékával álmodtam, ott volt még csillagszemű is, egy zsúfolt vásárszerűségben voltunk, lifttel mentünk le, én is mással voltam, réka is, csillagszemű is, együtt érkeztünk hatan, a liftből kilépve én rögtön elhagytam a csoportot, és eltűntem a tömegben, sétáltam, nézelődtem, láttam, hogy az, akivel voltam, hív párszor, de nem vettem fel, majd réka is felhívott, és neki felemeltem a kagylót. Előtte pedig egy fekete pengével ellátott tőrrel öltem egy fura embert, aki másokat akart meggyilkolni, de azt már hosszú lenne elmesélni. Azt meg feleslegesnek érzem, hogy olvas, mert írni ezáltal úgysem fog, nekem meg csak rossz látnom.

Lényeg a lényeg, fogalmam sincs, miután egy blog meghívós lesz, van-e valami mód arra, hogy a blog írójától kérj meghívót, ezért csak mittudomén, hétfőn zárom be, addigis lehet kérni meghívót a stan922@gmail.com címen, vagy másutt, ahol tudják egyesek, hogy elérnek.

Aztán majd lesz valahogy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget