fewléfmvwevgeg3255235

2015. augusztus 12., szerda

Műtétre lesz szükségem, amibe úgyis belehalok, elvégre nincs olyan műtét, ami ne azzal végződne, hogy meghalok, műtik a szomszéd marikát, én elmegyek a kórház előtt, az orvosnak görcsbe rándul a keze, kidobja a szikét az ablakon, beleáll a fejembe, ha engem műtenek, akkor meg aztán tényleg ott annyi, és jön a fehér fény, és jézus szól hozzám.
Nem hiszem, hogy a műtőszobákban lennének ablakok.
Akkor KURVA ANYÁD MÁR GECIFÜGGÖNY, BASZTASD MÁR A LÓBASZÓ FEJEM
Akkor kitöri a szike a falat is, mert ez egy nagy szike, egy bárd. Elgépelek minden 2. ebtűt. annyira felbasz, hogy innentől nem megyek vissza javítgatni.
Milyen nap van ma, szerda. Tettem egy egész citromot egy egész vízbe, egy egész üvegnyi vízbe, 1,5 liter, másfél lioter, víz, citrommal, kurvára szeretem a citromot, a citrom a legjobb gyümölcs a világon, ha tehetném, minden nap megennék egy citromot, aztán átkoznám az eget, hogy miért tettem, annyira marná a pofám, az ajkam, a számmmm a sav.
Kurvára szeretem az M betűt kimondani, mmmMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
meg a B betűt, azt jól meglehet NYOMNI, BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBARACK, BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBUZI, BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBIVALY, BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBALATONBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBOGLÁR
A citromos víz elfogyott, rituálészerűen szét kell, hogy vágjam az üveget a kis snicceremmel, majd kiszedegetni belőle a citromkarikákat, merthogy karikákra vagdosom, majd azokat is bevágom, majd becsúsztatom az üvegbe, majd elrágcsálom, mert kurvafinom, csak most lista vagyok, viszont lol lista vagyok ok, az is, anyád, szóval viszont sietnem kell, mert felmelegszik, és ki akar meleg citromot eszegetni nyáron, vagy télen, vagy bármikor. RRRRRRRRRRR. Az RRRRRRRRRR betű is király, csak néha ki sem tudom mondani, nem hívnám raccsolásnak, pontosabban nem írnám a raccsolás számlájára, nem racccccccsssssssssolok, csak ha túlságosan is hadarok, hajlamos vagyok hülyén kiejteni, pedig jó peRRRRRRRRRRRRRRRRgős betű lenne, rrrrrrrréparrrrrrretekmogyorrrrrrrrrró.
A többi betűt nem szeretem annyira.
Milyen érdekes.
Milyen érdekes.
Bárcsak töBBBBBB MMM és BBBB betűt használhatnék. Bár így is van elég.
Holnap csütörtök, aztán péntek, majd szombat, vasárnap, hétfőkeddszerdacsütörtökpéntekszombatvasárnaphétfőkeddszerdacsütörtökpéntekszombatvasárnaphétfőkeddszerdacsütörtökpéntekszombatvasárnaphétfőkeddszerdascscütötrköpéntekdszombatcvaársnap.

Szeretnék elefánton utazni, egy olyan kifejlett, baszottnagy afrikain, és miközben eefántagolok, és lobogtatja a naaaagy füleit, üvöltözni, hogy ZORRÓ, ZORRÓ, A KURVA ANYÁD, akkor úgy érezném, az életem beteljesedett, és az elefánt is mondano, hogy TTTUUUUUUU, helyeselvén, majd két lábra állna, én előhúznám a kardom, ami alatt egy igazi kardot értek, nem a péniszem, kitartanám a fejem fölött, és elelefántagolnék a végtelenbe.
Tud az elefánt úszni?
Nem lehetne hajónak használni egy elefántot?
Megennék őt a cápák?
A hajót sem bántják, az elefántot bántanák, ha úszna az óceán közepén?
Vagy a hajónálé a zúgás riasztja el a cápákat?
Ha zúgnék én úgy, hogy BBBUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU egy elefánt hátán, vajon használhatnám-e hajónak a földközi tengeren?
Bele
akarok
pisálni
a
tengerbe
egy
elefánt
hátáról.



3 megjegyzés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget