2013. december 12., csütörtök

Egy kezemen megtudnám számolni, hányszor sikerült automatából vásárolnom valamit sikerrel. Vagy elnyelte a pénzt, vagy folyamatosan a bedobás után potyogott is ki alul, vagy meg se találtam a nyílást, ahová a pénz kerülne. Asszem, nem próbálkozom többet velük. Rohadjanak meg. Szemétládák. 

Ettem hekket, elfelejtettem, mennyire nem szeretem. 

Ha egyszer olyan helyzetbe kerülök, hogy egy éven át csak egy hekket adó automatából ehetek, nem lennék boldog. Azon kívül, hogy szanaszét romlana a hekk egy nap múlva, hát még 365, ráadásul, ha jönnének újratölteni, szerintem megölném az embert, és megenném őt, esetleg követném visszafelé, hogy kijussak.

Remélem, nem kerülök ilyen helyzetbe.

Légyszi ne.

Léccyke.

Lol. 

12 megjegyzés

  1. Pedig a hekk fasza jószág, borzongatóan izgi, és misztikus.
    Az a tudat, hgy fogalmam sincs, miféle fej társul az omlós húsú, fincsi testéhez, már-már transzcendens síkra emeli a fogyasztását.

    VálaszTörlés
  2. az ember húsa állítólag a disznóéra hasonlít ízben, azt pedig ki nem szereti? én megenném a helyedben. bár a hekkautomatával se lenne gondom, csak inkább összetörtném ahelyett, hogy pénzt dobáljak bele.

    VálaszTörlés
  3. Én rágugliztam, és nem is akarod tudni :'( ízre finom, csak útállom a szálkákat, mert én ENNI akarok, nem bogarászni, hogy vajon min fogok megfulladni :D

    VálaszTörlés
  4. Na mindjárt vágok egy szeletet magamból, oszt kisütöm :o
    .....igaz, dee ez egy olyan automata, ami törhetetlen, mert átlátszó... törhetetlen..anyagból van az üvege, és beton borítja kívülről :o

    VálaszTörlés
  5. Mostmár én is, és véget ért a gyerekkorom :'(
    Nincsenek többé titkok, csodák, csak az undorító, kiábrándító valóság.

    VálaszTörlés
  6. És egy cseszettül ronda, élesfogú hal, amit te csakúgy a szádba veszel.

    VálaszTörlés
  7. olyan, mint a Chokito. Ronda, és finom.
    Kíváncsi vagyok, a predatornak is hasonló íze van e, mert tuti rokona a hekknek.

    VálaszTörlés
  8. Ígérem, ha találkozom egy predatorral, leütöm, amikor hátat fordít nekem nem sejtve semmit, hisz előtte jól elbeszélgettünk, levágom a lábát, megsütöm, és megmondom, milyen íze van.
    Biztos jobban fog tetszeni, mint a hekk, mert nem lesz benne szálka... bár kitudja ;o

    VálaszTörlés
  9. nem is predátort akartam írni, hanem alient... btw meg kéne már nézni a 8. utast. (De ez nem ide tartozik.)

    VálaszTörlés
  10. megnézném, ahogy egy kávé mellett elcsevegtek

    VálaszTörlés
  11. Szép látvány lennénk, ő tuti keresztbetenné a kicsi lábait is, eltartaná a kisujját, majd mikor int a pincérnek, hogy fizetne, BANG alaposan fejbevágom, majd kikerekedett szemekkel elkezdem egy... machetével levágni a lábát, és rohanok is a konyhára kisütni.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget