2013. december 8., vasárnap

Hintáztam éjjel, lecsúsztam egy csúszdán, jó volt, szórakoztatott, egyedül, mert egyedül, hazafelé néztem, hol megy a tévé, megláttam egy kerítést, nem tudom, miért tettem, átmásztam, egy háznak a kerítését, fogalmam sincs, mi vitt rá, de késztetést éreztem arra, hogy szépen áthuppanjak rajta, és reménykedjek abban, hogy nem tartanak ebet. Másztam is ki persze, nem volt célom bóklászni a kertben, esetleg lopni.

Unom már, hogy minden alkalommal, mikor ""szerelmes"" leszek, mikor azt hiszem, hogy amit érzek, az szerelem, holott mindössze azt érzem, hogy bazdmeg, szar egyedül lenni, végre egy hülye, aki szeret, végre valaki, aki leköti a gondolataim, végre valaki, akivel eltelik az idő. Aztán mikor vége, bánkódom, és sosem tudom igazán, hogy az ember miatt bánkódom, aki kifutott az életemből, vagy magam miatt, mert ismét egyedül, ismét nincs aki lekösse a gondolataim. És minden alkalommal az fáj, hogy csalódtam magamban, hogy még mindig, ennyi idő után sem vagyok képes Őszintén érezni valaki iránt.

És ez biza kurvaszar.

ÉS A CANDY CRUSH IS FELBASZ MÁR

Utóiratba tartozik, hogy rosszalkodik a szívem. Szúr, "túlpörög", szerintem megfogok halni. Kaptam gyógyszert rá, kidobtam, nem kell, megoldom magamnak, a gyógyszer csak eléri, hogy újabb gyógyszer kelljen, ha meg nem oldom meg, akkor a gyanúm beigazolódik, de egy biztos, a disznók röfögnek, ezért teszem én is olykor nevetés közben. És mivel franciát is tanultam, ott oui-zhattam is, érted, mert uí, mint francia igen, és haha, a humorom olyan kifinomult, mint amennyire biztos, hogy sosem jut eszembe a mint után semmi frappáns.

Kurva candy crush, az istenért kell ilyen nehézre csinálni a pályákat, csak sikerélményt akarok, nem megmenteni a világot, de nem, mert ha leszedem a keresztezett izéket, akkor elönt mindent a csoki.

Komolyan... ez egy kis szar játék, amit 8 évesek tolnak, és én, csinálhatták volna olyanra is, hogy megoldhassák a szellemileg visszamaradottak.

Megnéztem ma a Tenacious D-t megint, szórakoztató kis alkotás, teszek be zenét, amit senkisem hallgathat meg, akit érdekel a film, mert a vége van benne, és spoiler, nem mintha amúgy bárki meghallgatná amiket ide berakok, de így nekem sem kell rákeresnem, ha kedvet kapok hozzá.

És fogyóban van a dohánytermékem. Viszont sétálni bármikor sétálhatok.

Amúgymeg jó zenék vannak benne, ez meg főleg az az én fülemnek legalábbis. Csak ne pofáznának bele.

TASTE MY LIGHTNING FUCKER





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget