2014. február 25., kedd

Felvettem a konzulensem szkájpra, mert gondoltam, gyorsabb mintha ímélt írnék, holnapra kellett volna a válasz. Én eleve szeretek hangulatjeleket használni, de itt nyilván nem pötyöghettem minden sorom végére, mégiscsak a konzulensem, annyira kellemetlen volt vele beszélni, eleve, ha valaki nem használ a beszédében hangulatjeleket, az nekem olyan, mintha bambán ülne a gép előtt, néha elcsöppenne a nyála, és úgy gépelne, mint egy zombi, nem szeretem, persze van mód arra, hogy éreztessék a dolgokat, de ha azokkal az eszközökkel sem élnek, olyan, mintha egy robottal beszélnék. És itt úgy éreztem, én vagyok a robot, mert a konzulensem amúgy jófej, egyáltalán nem az a karótnyelt típus, de akkoris igyekeztem magam moderálni, 1-2 mosolygós fej becsúszott, hogy mégse érezzem magam annyira cikis helyzetben, de amúgymeg végig.. fura volt a szituáció. Hála a jó égnek elköszönt, miután megbeszéltük a dolgot, nem kellett azon gondolkodnom, hogy akkor most nekem kell-e elköszönni, vagy el sem kell, vagy mivan. Megdícsérte a képem, amin olyan fejet vágok, mint egy kettékúrt nyúl.

Sztrapacska aranyhalam szomorú, látni rajta. Szomorú a kisugárzása. Kéne neki venni egy másik aranyhalat, mert még mindig egyedül van, de a helyi kisállatban nincs ekkora, csak nagyobb, az meg felzabálná, amitől mégszomorúbb lenne.

Régen akkoris jobb zenéket alkottak.







Indokolatlan kép, fodrász ajtaja előtti kilátás.
Már van képem lépcsőkről, amik sötétségben végződnek, nyithatok fotós oldalt fészbukon

5 megjegyzés

  1. Nem akarlak megbántani, de ha már a nagy hal megeszi a kicsit, akkor szerintem nem lesz szomorú.:S Amúgy meg aranyhal, kívánj mellé még egy aranyhalat.:D
    A lépcsős kép alapján meg nagyon menő lettél. Minden elismerésem! ;D

    VálaszTörlés
  2. De biztos vagyok benne, hogy nem esne jól neki!

    VálaszTörlés
  3. Én sem ezt mondtam.:)

    VálaszTörlés
  4. Amitől még szomorúbb lenne... XD Ezen olyan jót röhögtem. :D Tényleg biztos érzékenyen érintené :/ :D
    Nekem is olyan fura valaki olyannal beszélgetni, aki nem használ hangulatjeleket, mindig azt hiszem hogy az illető tök komoly szigorú arccal ül a gép előtt és ha én hangulatjelet írnék, azt hinné, hogy komolytalan vagy szemtelen vagy mittudomén mi lennék... :D Olyan rossz. XD Pedig csak megszoktuk szerintem...
    Most már csak azon kell elgondolkoznom, milyen fejet vág egy kettékúrt nyúl. OwO XD

    VálaszTörlés
  5. Szegény nyuszira én is kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget