2014. február 24., hétfő

Itthon leesett a krémes a földre, a krém is érte a talajt, felszedtem, és megettem, az igénytelenségem szintet lépett.

Érmével fizettem a boltban, hogy ne húzza már annyira a zsebem, de többet kaptam vissza.

Csillagszeművel álmodtam, rá is pötyögtem, hogy közöljem vele.

Meg voltak zombik is, meg egy spontán oroszországi kiruccanás busszal, megint csak zagyvaságok halmaza.

Kíváncsi vagyok, ha a rövid hajat nem mosom meg sokáig, akkor látszódna rajta? Valószínűleg nem most tesztelem le, ha nem is látszana, zavarna maga a tudat, hogy milyen rég nem csepegtettem sampont a szemembe, és átkoztam az eget, amiért ennyire csíp egy olyan dolog, amit a hajra kell tenni.

Céltudatosan akartam írni egy mondatot, de fogalmam sincs, mit.

A lényeg, hogy bics gádö pínisz





6 megjegyzés

  1. az enyémen nem látszik, ha nem mosom, amióta 3-6 mm-sre szoktam vágni. viszont viszket.

    VálaszTörlés
  2. Hát, nézd... ha az én krémesem esne le a padlóra, én is felvenném és megenném. :D Majd ha egyszer kilábalok a liszt- és tejérzékenységből, tuti fogok enni krémest. De azért majd igyekszem nem leejteni.

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom, mióta nem mosod, de az már más tenyészállat is lehet :D:D

    Csak itt ugye van kutya-macska, meg minden jó, ha nem krémesről lett volna szó, hanem valami kevésbé... krémesebbről, nem gond, de itt ugye beleragadt egy kis szőr, meg egy kis piszok, úgy kellett azt az oldalát kicsit szétmarcangolnom kézzel, hogy tiszta legyen... :D ha egyszer az utcán esik le a krémesem, és úgy eszem meg, komolyan elfogok gondolkodni az öngyilkosságon.
    Szurkolok a krémesedért :D mindenképp készíts majd képet, ahogy fél kézzel tömöd a képedbe :D

    VálaszTörlés
  4. hát, mondjuk hosszabb hajnál 5 nap is elég volt, hogy szarul nézzen ki. de előfordult hogy 2 hétig nem mostam meg. a rövidet meg minden nap akár, de ha pár napig mégse, akkor már viszketni kezd.

    amúgy a macskák jelenléte engem nem nagyon zavart abban, hogy megegyem ami leesett, csak soxor ők gyorsabbak voltak. [szépen bemutatkozom az igénytelenségemmel :)]

    VálaszTörlés
  5. Jó az, a három másodperces szabály mindig érvényes. Bár levessel nehéz lenne eljátszani. XD
    Ez a zene nagyon kéész, úgy röhögtem rajta, jó a végén a slussz poén is. :DD Kellően beteg. :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget