Izgult vén

2014. február 22., szombat

Reggel izgatottan ébredtem min

mármint nem úgy

gihihihihi

kuss.

Szóval reggel izgatottan ébredtem, mintha ma nagy dolog történne, mintha nagyon várnék valamit, de aztán realizáltam, hogy szimpla hányingerem van.

De nem hánytam! Remekül indul ez a nap.

Elkezdtem 1-2 hete három új sorozatot, mert nem elég a jelenlegi sok, nekem abszolút kell még három, Community, New Girl meg Shameless, három 20 perceset akartam, abban a hitben éltem, hogy a Shameless is ilyen... parasztokról szóló komédia szerűség, becsapott a fészbukos képük.

A Communityben Chevy Chase szerepel, akinek egy filmjét nem tudnám megemlíteni, mégis bele van égve a fiatalkori feje az agyamba, kisebb koromban leshettem tőle inkább filmeket, olyannnolyanolyan rossz, olyan furcsa látni egy ember öregedését, ha nincs kiírva az introban a neve, az életben nem jövök rá, hogy ő az, maximum ismerős lett volna valahonnan. Egy másikban, Modern Family nevezetűben Ed O'Neill szerepel, akinek rá kellett keresnem a nevére, hogy helyesen pötyögjem le, az Al Bundy jobban kézreáll, akibe szintén csak hálni jár a lélek, és a pókcsípés a karomon egyre pirosabb.

Mókás Community videó, amiben 5 perc várakozás miatt kiborulnak.

Nem jön át így, mi?

Nekem sem jönne.

De azért belinkelem.





4 megjegyzés

  1. a new girl hogy tetszik?

    VálaszTörlés
  2. Az neked köszönhető :o
    Tetszik, jó sorozat az is, már az első évaddd.... 16. része következik, csak inkább a Communityt viszem, az jobban visszaadja azt, amit most kerestem, a 20 percen át tartó kicsit abszurd zsibbasztást. Annak már a második szezonját nézem... :D

    VálaszTörlés
  3. emlékszem, attól féltél, hogy túl "lányos" :D
    a communityt egyáltalán nem ismerem. mostanában nem is nagyon szoktam sorozatokat nézni, csak a megszokottak új epizódjait, de azokkal is eléggé le vagyok maradva. a végén még kigyógyulok a sorozatfüggőségből :D

    VálaszTörlés
  4. Nem kell megijedni, az csak átmeneti :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget