Telefonban vért zabáló ázott macska

2014. március 15., szombat

A telefonom 15 percenként rezeg egyet, mert betelt a belső memória, így nem kapom meg az sms-t, amit a bank küldött, amikor vettem le pénzt a kártyáról, eddig megoldotta a problémát, ha a messenger adatait töröltem, most nem, megkapom az sms-t, miután sikerült felszabadítani minimális helyet, majd újra jön az üzenet, hoyg tele lett, aztán meg a nem megérkezett sms, ami nem is biztos annyira, hogy a banktól jött, mert azt kétszer megkaptam már, külön díjat nem láttam felszámolva, de lehet, hogy majd egybe fogják a nyakamba zúdítani, óje.

Halálosan megsérültem, amikor kint égettük a gazokat, köztük a megboldogult karácsonykor felállított fenyőt, gondoltam, metszőollóval levágok az aljából egyet, aztán átviszem a rakás másik végébe, mert szeretem két végéről égetni a gyertyát, természetesen egy megmozdulásom sem lehet tökéletes a világon, így az olló nyele odacsípte az ujjam, rögtön rám köszönt a piros kis kerek folt, amit abban a percben kiszakítottam a két körmömmel, mint egy vadállat, ha nem lenne kellemetlen érzés utána az ujjnak, még direkt is csinálnék ilyet, olyan nem is tudom... a szép nem jó szó rá, de olyannnolyan... jó látvány, ahogy hirtelen kibuggyan a vér a kis kerek vérházából, mintha mindaddig be lett volna zárva oda, és felakarta volna feszíteni az ajtót, én pedig kinyitottam kívülről, mire ő átesett a küszöbön.

Végre esőillat van eső közben, amolyan tavaszias esőillat. Ami jó.

Megint megéhezem, ha unatkozni kezdek, ami ellen igyekszem tenni, és nem zabálni minden alkalommal, csak napi háromszor, hogy FASZT NYÁVOG EZ A KURVA MACSKA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget