2014. április 10., csütörtök

A pallós, réka feljött szkájpra. Február végén beszéltünk utoljára, igazából tök jól elvoltunk, mókából szerkesztgette a képem, majd másnap nem jelentkezett, harmadnap sem, egészen március végéig, amikoris láttam fellépni, majd eltűnni, és az imént újra, de mikor néztem a partnerlistát, már törölve is voltam. Inkább basz fel, mintsem elszomorítana, eleve fel tudom hergelni magam, ha valakivel elbeszélgetek, nincs marakodás, nincs semmi, majd egyik pillanatról a másikra szarik a fejemre, márcsak azért is, mert összezavar, és magamat okolom. Persze ezesetben nem, mert tudom, hogy milyen, hogy miképp gondolkozik, és lássuk be, ha összességében nézzük, ő inkább volt időpazarlás a felelőtlenségével, a gondolkodásmódjával, az egész lényével.

Kedden a buszon volt egy kopasz férfi, akinek vonalkód volt a tarkójára tetoválva, mint a Hitman című filmben, illetve ahonnan jobban lehet ismerni a jellegzetes névjegyet a videojátékban, a film az... megbukott.  Remélem, beül majd a moziba, amikor elkészül az új része a filmnek. 

Nő a szőr a tetoválásoknál? Mármint ott mégiscsak a bőrbe szúrkálnak, vésnek, karcolnak, vágnak, festenek, ha a férfi megunja a tetoválást, növeszthet hajat, vagy az úgy ott is marad? Amikor a gyrososnál vártam, akkor egy srác jött be kitágított fülekkel, tágító nélkül, ami eleve... pompás látványt nyújtott, és teletetovált arccal, egyszerre nem értem az ilyen embereket, és irigylem őket, hogy bazdmeg, ő az arcára tetováltatott, mert úgy tartotta kedve.

Hazafelé haldokoltam a fejfájás okán. Ráadásul a bunkó sofőr volt. Furcsa, hogy ha valakiben benne van a kicsiny hatalommánia, legyen egy szerencsétlen buszsofőr is, kitudja élni. Rászól mindenkire, csináljon akármit, jó, hogy a síró csecsemőre nem. Értem én, hogy szar lehet 2,5 órán át vezetni a buszt, miközben el kell viselni a ricsajt, és engem is szar lehet nézni, ahogy az előttem lévő ülésre dőlve próbálok hunyni csak 5 percet, hogy gyorsabban teljen az idő, miközben neki vezetnie kell, és figyelni az utat, de mégis olyan alapvetőnek tűnik a kedvesség, az a nagyon minimális emberszeretet, hogy ha várni kell egy helyen, akkor vár, mert különben előre csúszunk, és lekésik a buszt a gyárban dolgozók, nem dudálni nekik, ha már rohannak a buszhoz, mert előbb értünk be, mégis milyen nehéz betartani egyeseknek.

A gyrososnál szeretek lenni, elbeszélgetni a... mik ők? Eladók? Büfések? Szóval az ott dolgozókkal, csak nem mindig értem, mit mondanak az ilyen-olyan zajok miatt. Legutóbb is elfutott 10 sor párbeszéd, mire rájöttem, hogy a cigányokról beszélgetünk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget