Duzzadó hívások

2014. április 15., kedd

Szeretem, amikor megduzzadnak a golyóim. Mármint vannak ilyen illatosító golyók, amik vízre megduzzadnak, és olyan jó így lesni, ahogy a kis összeaszott izék teleszívják magukat vízzel, és báng.

Valahányszor meg kell adni telefonszámot valahol, hogy küldjenek visszaigazolást, vagy valamit elfelejtem, hogy 30-as vagyok, és 70-esen adom meg a számom, imádhat engem az, aki ilyenkor kapja az sms-eket. Egyszer kéne küldenem neki sms-t, hogy bocsmá, tegnap is észrevettem, hogy egy oldalon fél éve kábé 70-es szám van megadva, bár kétlem, hogy az küldött bármiféle sms-t, de sosem tudhatom. Így meg pláne nem. 

4 megjegyzés

  1. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    (fáj az első mondat, imádom a stílusod :DDD)

    VálaszTörlés
  2. Ha szeretnéd, beszélhetünk még a golyóimról :):):):)

    VálaszTörlés
  3. ez nagyon kedves tőled. kezdd te!

    VálaszTörlés
  4. Nana, az én golyóim drágábbak annál, hogy mások is láthassák azt az örömöt és fellélegzést, ahogy beszélek róluk!

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget