Idős ruha doktornak öltözve

2014. április 14., hétfő

Utálom ezt, egyik nap már-már nyári napot idéz a hőmérséklet, másik nap meg elő kell venni a vastagabb pulóvert. Bár én mindig a vastagabb pulóverben járok, ha szükség van valami plusz ruhadarabra, a vékonyt nem szeretem, ha meg meleg van, csak felhúzom az ujját, és máris pompás minden, a cipzárt amúgysem húzom össze soha, nem mondanám, hogy változatos a ruhatáram, persze nyilván, ha mosásban van a vastagabb pulóver, kénytelen vagyok pár napig hordani a másikat, de amúgymeg inkább azt, és farmerből is egyet, mert annak a dereka rendben van, nem olyan újabb fajta, vagy nem is tudom, régebben minden farmernak jó volt a dereka, most mintha cél lenne az, hogy kint legyen az ember ülepe belőle, ami meg jó, annak megvan az ára is. Ingekből is van 2 kedvenc, amit hordok, a többi meg megmarad arra az esetre, ha a két kedvenc épp nem elérhető.

Örülök is, hogy nem vagyok az a ruházkodós típus, csak az agyamra mennék, ha elkezdenék válogatni minden alkalommal.

Szóvalhogy eredetileg csak megakartam jegyezni, hogy ennek a hőmérsékletingadozásnak a fejem látja kárát, de gyógyszerrel sem akarom állandóan tömni magam, szóval most tűrök.

Elkezdtem múlthéten egy új sorozatot, hurráhurrá, bár ez most nem olyan leterhelő, lévén, hogy összesen nyolc rész, egy epizód pedig húsz percet vesz el az ember életéből. A young doctor's notebook címen fut, ez a nyolc rész már két évadot jelent, és valószínűleg ez ennyiben is marad, mindenesetre kellemes kis kikapcsolódást nyújt, első blikkre, és az első rész alapján úgy érződhet, hogy dominál benne a fekete humor, ami ugyan belengi a két évadot, mégis előtör mellette a dráma, a főszerepet Daniel Radcliffe foglalja el, akinél örültem, hogy nem láttam rajta Harry Potteres megmozdulásokat, elvégre, ha valaki sok éven át alakítja ugyanazt, megmaradhatnak berögződések, de sikerült kikerülnie azokat. Bár a HP utolsó részé...nek az utolsó részét sem láttam még, szóval inkább úgy mondom, hogy nem hozott semmit a Harry Potter első hét és fél részéből. Hat és fél. Enni viszont az első két rész alatt nagyon nem ajánlott.

Sztoriról röviden, egy frissen diplomázott orvost felkérnek, hogy vezessen egy semmi közepén fekvő kórházat, mindez idősebb kori énje visszaemlékezései alapján alakul, akivel olykor párbeszédeket alakít ki.

Fura, mert a Walking Deadben trancsírozzanak szét ezer zombit, az nem hat meg különösebben, de ha egy műtétet mutogatnak egy sorozatban, egy filmben, ott megtud rendülni a nyugalmam.





2 megjegyzés

  1. Zavar, hogy áprilisban április van? ;-o :-D

    VálaszTörlés
  2. Pontosan, inkább lenne mindig tél, és állandó hideg, akkor megbékélnék az univerzummal.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget