Bocsánat az állatkerti kislány vérpóniktól

2014. augusztus 7., csütörtök

Szeretem, hogy a telefonom alkalmazás miatti meghibásodás esetén azt írja, "Bocsánat". Mármint más program úgy jelzi a problémát, hogy "hoppá", és effélék, de a mini nem, a mini bocsánatot kér, bocsánatot kér, amiért nem sikerült kérésemnek eleget tennie, én pedig sosem tudom, megbocsássak-e, mert tudom, hogy nem csak az ő hibája, de mégis...
Pincsikutya szerintem kibaszottul halhatatlan, nem mintha kívánnám a halálát, éljen soká, de már egy ideje lerobbant, nem szaladgál, csak nagyon ritkán, nem hall, a látásában is kételkedek, és nos borzasztóan büdös, mosdatva van, meg minden egyéb, de van egy cseszett nagy daganatszerűség a shhheggén, és jaj. Jaj. Szóval nem olyan egyszerű megmaradni mellette. Mindezek ellenére még ha egyre jobban vegetál is, még él.
Voltam gyöngyösi állatkertben, ami baromi depresszív volt. Még Sztrapacska aranyhalam is sajnálom néha, amiért egyedül van, nemhogy azokat, amik ott vannak bezárva tök egyedül, és látszott is, hogy ahol párban vannak, sokkal több életkedvvel rohangálnak jobbra-balra, borzasztó volt látni az egyedül lévők tekintetét.
Arra viszont nem emlékeztem, hogy az oroszlán ilyen cseszettül nagy állat, egész életemben abban a hitben éltem, hogy ha egy oroszlán szembejönne velem az utcán, és megtámadna, puszta kezeimmel ölném meg, de így élőben látva ezt már erősen kétlem.
De azért van bennem remény.

Amúgymeg valahogy nem szeretek írni arról, ami úgy közvetlen történik velem. Nem is tudom, lenne pár dolog, de valahányszor belekezdek, egy 13 éves kislánynak érzem magam, mint ez az állatkertes dolog, miközben gépeltem, egy kislány hangján mondtam magamban. 
Lehet, hogy belül egy kislány vagyok?
Lehet, hogy ahogy felolvastam magamban, az a bennem lakozó kislány volt, aki kész kitörni, és elkezdek rajongani fiúzenekarokért és pónikért?
Volt póni az állatkertben, meg ló, de tartok tőlük, amióta elharapta a férfi vállát egy, nekem meg a vállam pont fejmagasságban van neki, a lovaknak, póniknak annyira nem, szóval még erőlködnie sem kéne.
Ugyanakkor mivan, ha egy póni feláll két lábra bazmeg, és rám támad? Csak azt látnák a látogatók, mennyire jófej vagyok, táncolok egy pónival, közben az meg már a torkom harapdálná.
Veszélyes állatok ezek a patások.
Beleértve a nőket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget