Csipszet zabáló fogas kutya

2014. augusztus 28., csütörtök

Nem eszem gyakran csipszet. Szeretni szeretem, ki ne szeretné, de ahhoz képest, hogy 2 közepes méretű krumplit kapsz felszeletelve, amit ha megeszel, egyáltalán nem laksz jól, és még tele van mindenféle szarral is, drága az a 260 forint, van az az olcsóbb világosbarnás zacskós, ami tele van, asszem, az a hagyományos valami, ami jobban megérné, de olyat meg a franc sem vesz. Így vagyok a márkás csokikkal is, kivéve a mizo túrórudi, az olcsó is, király is, de azok most lényegtelenek.
Ma megleptem magam egy zacskó hagymástejfölössel, elvégre négy hónap, és karácsony, nem élveztem különösebben, mert mintha a szokásosnál is kevesebb lett volna benne, de mindegy is, eszegetem, mikor éreztem, hogy valami keményre haraptam. Próbáltam a nyelvemmel megkeresni, de annyit tömtem a pofámba, hogy ez elég lehetetlennek bizonyult, ettem tovább remélve, hogy a csipszben volt valami, nem az az, amire gondoltam. A végefelé éreztem mégtöbb kemény valamit, egyet sikerült kibányásznom, fehér volt. Tapogatom a nyelvemmel, és de. Az októberben letört fogam tovább haladt, és így már a fele hiányzik, eddig nem akartam elmenni fogorvoshoz, mert ha belém is szúr öt érzéstelenítőt, akkoris érzem, hogy fáj a művelet, de így már kénytelen leszek. Szerencsére egyáltalán nem látni, mert a bal felső metszőfogam mellett van kettővel, sőt, így kevésbé látszik, mert olyan, mintha az a fogam kisebb lenne, de nem várnám meg, míg elkezd fájni a hidegtől, a melegtől, a széltől, az édestől és mindentől...
Még jó, hogy a fogorvos ingyen van, mert ismerősünk, vvvan esély rá, hogy ezt nem kezdi el pótolgatni, hanem valahogy kiszedi, és rak a helyére újat, ami nem tudom, mennyibe kerülne, de biztos nem egy csipsz ára.

Más: befejeztem a Wilfredet, és váo. Nem gondoltam volna, hogy ezen a sorozaton én vadul könnyezni fogok. Sajnos nem egy ismert sorozat, pedig ha valami, akkor ez megérdemelné, az alapsztorit teljes egészében elmeséli az alább belinkelt első évad előzetese, a másik videó meg a harmadik évad előzetesei összegyűjtve, amik szimpla kedvcsinálóul szolgálnak. Négy évadot élt meg, 1 évad 13 részt tartalmaz (vagy akörül, nem emlékszem pontosan, lusta vagyok utána kutatni), szóval akár hamar le is darálható.



2 megjegyzés

  1. én nagyon beteg vagyok, mostanában inkább megfogom azt a 2-3 krumplit, tessék-lássék felszeletelem és belehajítom a forró olajba, és még jól is lakok, főleg ha nem felejtem el megsózni. uborkaszeletelővel is lehet és akkor sokkal chips-szerűbb lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olcsóbb megoldás, és jobb is, de az a fránya kényelem... :D

      Törlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget