Ráksó

2016. február 6., szombat

Néha nem tudom, hogy az én egóm növekedett meg az elmúlt évek/hónapok alatt, vagy az emberek, akiket régen kedveltem, akikkel régen jóban voltam, akiket régen tekinthettem barátaimnak, de legalábbis jó haveroknak hülyültek-e el.

Mindjárt valentin nap, meg neki szülinap.
Nem tudtam, mit vegyek.
A morning show-ban aqua dragonst teszteltek.
Azt kap.
Pontosabban vagy azt, vagy én veszek meg mindent, mert igénytelenül néz ki az aqua dragons-os/ös "akvárium" azokkal az idióta matricákkal.
Mármint ki a franc ne akarna kibaszott sórákokat?
Milyen menők már.
Menők, és igénytelenek.
Mint én.
Menőség nélkül.
Egy sórák vagyok.
500 forint egy sórákos izé, beleöntöd vízbe, és kapsz egy raklapnyi sórákot, menőség.
Menőmenőmenő.
A sórákok menők.
Lehet, veszek magamnak is.
Lehet, inkább csak magamnak veszek, ő meg kap... valami... vegán cuccot.
A sórákot legfőképp haleledelnek használják.
Ha éhes, meg is eheti.
Vagyishát nem, de megehetné.
Francért nem tudtam a sórákokról eddig, tuti vettem volna öt csomaggal rögtön.
Mászhatok le a hetedik kerületbe érte, mert csak ott tudom, hogy van ilyen.
Létezik EcoSphere is, ami meg már ultragigamenő cucc, ránézésre is, és ultragigadrága is.
Ha nyernék a lottón, rögtön vennék egy ecosphere-t.
És megcsinálnék egy szobát, aminek akváriumfala lenne, és baszott drága halak úsznának benne.
Nem is vagyok oda a halakért, mint háziállat, vagyis díszállat, de ez menő lenne.
Nem lottózom.
Majd nyerek kaparóson.
Sórákot.
A google mindig automatikusan +1-ezi a bejegyzéseim, ezzel önbizalmat adva nekem.

Nem lehet belinkelni jutyubról a klippet, amit akartam, szóval  .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget